حرکت تحسین برانگیز دراگان اسکوچیچ


حرکت تحسین برانگیز دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی با وجود این که لیست نهایی خود را انتخاب کرده است اما برای ضربه روحی نخوردن بازیکنان آن را در پایان بازی های باشگاهی اعلام خواهد کرد. نوشته حرکت تحسین برانگیز دراگان اسکوچیچ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حرکت تحسین برانگیز دراگان اسکوچیچ

اعلام فهرست تیم ملی برای انتخابی جام جهانی پس از پایان بازی های لیگ برتر
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۸
حرکت تحسین برانگیز دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی با وجود این که لیست نهایی خود را انتخاب کرده است اما برای ضربه روحی نخوردن بازیکنان آن را در پایان بازی های باشگاهی اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان بازی های روز دوشنبه، ۳ خرداد ماه، اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. قرار است ملی پوشان ایرانی اردویی را از روز ۴ خرداد در کیش برگزار کنند. در همین راستا این روزها همه منتظر اعلام لیست مدنظر دراگان اسکوچیچ هستند.
حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد گویا مسئولان فدراسیون از دراگان اسکوچیچ درخواست کرده بودند لیست مدنظر خود را ارائه دهد تا آن ها مقدمات حضور بازیکنان در اردو را فراهم کنند ولی گویا این موضوع با مخالفت سرمربی تیم ملی همراه شده است.
دراگان اسکوچیچ به مسئولان تیم ملی اعلام کرده با توجه به اینکه روز دوشنبه بازی های لیگ برتر برگزار خواهد شد، اعلام لیست تیم ملی می تواند روی روحیه و عملکرد بازیکنان تاثیر گذار باشد و در همین راستا مرد کروات اعلام کرده لیست تیم ملی بعد از بازی های لیگ منتشر شود.
البته گویا دراگان اسکوچیچ تصمیم نهایی خود را در خصوص نفراتی که می خواهد به تیم ملی دعوت کند گرفته ولی علنی کردن این موضوع را به بعد از بازی های دوشنبه موکول کرده است.

این کار اسکوچیچ در حالی اتفاق افتاده است که در سال های اخیر مربیان لیگ برتری از جمله امیر قلعه نویی به اعلام لیست تیم ملی پیش از پایان بازی های باشگاهی اعتراض کرده بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عرصه تعلیم و تربیت به عنوان یک فضای تکلیفی برعهده همه ماست