تست تصادف یک سوپرخودروی آمریکایی در داخل شرکت + فیلم


تست تصادف یک سوپرخودروی آمریکایی در داخل شرکت + فیلم

ساخت یک ابرخودرو با قابلیت استفاده در جاده کار دشواری است. این کار به ویژه در مورد شرکت‌های کوچکی مانند اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس Glickenhaus مستقر در کانکتیکات Connecticut صدق می‌کند که باید حین پایدار نگه داشتن شرکت، مقررات سخت‌گیرانه دولتی را...

ساخت یک ابرخودرو با قابلیت استفاده در جاده کار دشواری است. این کار به ویژه در مورد شرکت‌های کوچکی مانند اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس Glickenhaus مستقر در کانکتیکات Connecticut صدق می‌کند که باید حین پایدار نگه داشتن شرکت، مقررات سخت‌گیرانه دولتی را هم رعایت کند. برای شرکتی که قصد دارد فقط ۲۵ خودرو را تولید کند، تست تصادف یک نمونه اولیه ریسک خیلی بزرگی است.

Larry Kosilla از Ammo NYC چالش جالبی را قبول کرده ‌است. قبل از اینکه تست تصادف این نمونه اولیه S004 انجام شود که در آن با سرعت به یک دیوار برخورد می‌کند، لری این فرصت را دارد تا فنون و تکنیک های این تست سخت را روی خودرو آزمایش کند. Ammo NYC بخشی از فرآیند نهایی تولید خودروی گلیکن‌هاوس S004 است و هر خودرو قبل از تحویل به مشتریان در استودیوی NYC تست خواهد شد.

گلیکن‌هاوس آپشن‌های زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا خودروی نهایی آن‌ها دقیقاً مطابق میل خودشان باشد. بیشتر آن‌ها شامل آپشن‌های بدنه مثل فیبرکربن رنگ‌نشده یا رنگ‌های مختلف بدنه هستند. احتمالات در طراحی این خودروها نامحدود هستند و به همین دلیل کار بر روی گلیکن‌هاوس S004 فرصت هیجان‌انگیزی برای لری کوسیلا و Ammo NYC است تا در طراحی نهایی چند ابرخودرو نقش داشته باشند.

تماشای اینکه نمونه اولیه S004 زندگی خود را فدا می‌کند تا خودروهای بهتری از این مدل ساخته شوند هم وحشتناک و هم زیباست. البته تیم مهندسی گلیکن‌هاوس می‌تواند از شبیه‌سازی‌های کامپیوتری برای تخمین عملکرد خودرو در تست تصادف استفاده کند، اما برای وزارت حمل و نقل، هیچ چیزی جایگزین تست واقعی نمی‌شود. اطلاعات به‌دست‌آمده از آزمایش‌های لری و تست تصادف به گلیکن‌هاوس اجازه می‌دهد تا بهترین خودروهای ممکن را به مشتریان خوش‌شانس تحویل دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان