مسابقه مجازی ویژه انتخابات 1400 در مسجد فاطمیه املش


 مسابقه مجازی ویژه انتخابات 1400 در مسجد فاطمیه املش

پورنقدی گفت: در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات و بصیرت افزایی به جامعه جهت انتخاب فرد اصلح و نقش مساجد در این امر مهم؛ مسجد فاطمیه املش مسابقه مجازی ویژه انتخابات 1400 را برگزار می‌‌کند.

«محمد پورنقدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که خرداد سال جاری برگزار می‌شود اظهارکرد: امروز لزوم انتخاب فرد اصلح برای برون رفت از شرایط دشوار کشور و رسیدن به دولت تراز اسلامی و به دنبال آن پی ریزی تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

مسئول امور فرهنگی هیئت امنای مسجد فاطمیه املش افزود: در راستای اهداف فوق و به‌منظور روشنگری سیاسی، مشارکت حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و آینده تاریخ، بصیرت افزایی به جامعه برای انتخاب فرد اصلح و نقش مهم مساجد در این امر مهم؛ مسجد فاطمیه املش مسابقه مجازی ویژه انتخابات 1400 را برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه این مسابقه پنجمین دوره مسابقه مجازی ویژه انتخابات 1400 است اظهارکرد: این مسابقه 25 و 26 خرداد برگزار شده و شرکت برای عموم آزاد است.ضمن اینکه هر فرد تنها با یک حساب کاربری می‌تواند در مسابقه شرکت کند.

پورنقدی با بیان اینکه فایل مسابقه در کانال Msjedfatemiye@ و با هشتگ #انتخابات_1400 بارگذاری شده است تصریح کرد: مسابقه به‌صورت سوالات چهارگزینه‌ای و اینترنتی برگزار می‌شود و عضویت در کانال شرط لازم برای قرعه کشی است.

وی از علاقه‌مندان خواست برای شرکت در مسابقه نام و نام خانوادگی خود را از طریق Ad_mosabeghe1400@ ارسال کرده و پرسش‌های خود در خصوص مسابقه را از طریق آیدی فوق یا در گروه ارسال کنند.

پورنقدی زمان قرعه کشی را اول تیر اعلام کرد و گفت: علاثه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص منبع مسابقه و شرایط شرکت در آن به کانال تلگرام Msjedfatemiye@ مراجعه کنند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...