کتابخوانی راهکاری مناسب برای تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی است


کتابخوانی راهکاری مناسب برای تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی است

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: یکی از شیوه‌های تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی مسابقات کتابخوانی است که با هدف ترویج و نهادینه سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا حقیان روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی« معجزه تذکر زبانی » اظهار کرد: هرساله چندین مسابقه کتابخوانی به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه در برابر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستیم گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسوولیت اجتماعی در بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان پذیرفته شده که هم متولی حکومتی دارد و هم مردم جایگاه خودشان را در آن پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به اهمیت مطالعه و کتاب خوانی در زمینه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر افزود: اگر ما معنای واقعی امر به معروف و نهی از منکر را بتوانیم برای مردم تبیین کنیم مردم متوجه می‌شوند که شیرین‌ترین، جذاب‌ترین و کارسازترین تعامل اجتماعی بین مومنان و در بین مردم همین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار و این مسابقه در گستره کشوری برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه در دبیرخانه این مسابقه کتابخوانی و تصحیح الکترونیکی ۱۶۲ نفر به بخش نهایی مسابقه راه یافتند و در بخش نهایی تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه به عنوان منتخب این مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | عکس جدید علیرضا نیکبخت و همسرش در سومین سالگرد ازدواج‌شان