افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری


افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری

با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رستوران سنتی لاله‌زار در ساری افتتاح شد.

استان‌های شمالی ایران از جمله مازندران، مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شوند که به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی متنوع مانند جنگل، دریا، کوه و غیره سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری این منطقه تنها به طبیعت زیبا، آب‌وهوای مطبوع و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن ختم نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شمال ایران، رژیم غذایی متنوع و خوراکی‌های خوشمزه و منحصربه‌فرد آن است که ضرورت وجود رستوران‌های سنتی را چند برابر می‌کند.

افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری

رحیم درزی خلردی سرمایه گذار رستوران سنتی لاله زار در گفت‌وگو با ایسنا، در آیین افتتاح این رستوران که با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بابایی کارنامی نماینده ساری و مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: این رستوران با سرمایه گذاری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت:در این پروژه رستورانی سعی شده از معماری ایرانی اسلامی استفاده شود و استفاده از نمای چوب الهام بخش سنت مازندران باشد تا اثر سنتی ایرانی شکل بگیرد.

افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری

سرمایه گذار این رستوران سنتی، ادامه داد: این مرکز اشتغالزایی خوبی داشته به طوریکه ۲۰ تا ۲۵ نفر را به طور مستقیم و برای ۵۰ نفر نیز بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی انجام شده است.

درزی خلردی گفت: رستوران سنتی لاله‌زار یکی از بهترین رستوران‌های شمال ایران است که در جاده دریا و جنب دانشگاه ادیب قرار دارد، این رستوران دارای موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای بوده و به دلیل قرار داشتن در مسیر دریا، مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است.

افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری

وی خاطرنشان کرد: این مکان با حضور مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر مسئولان افتتاح شد و در این راستا امیدوارم تا با حضور سرمایه گذاران شاهد چنین اتفاقاتی در سطح استان باشیم.

افتتاح رستوران سنتی لاله‌زار در ساری

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...