آغاز ثبت نام دوره های تابستانه آموزش هنرهای دستی 


آغاز ثبت نام دوره های تابستانه آموزش هنرهای دستی 

محبوبه جبالبارزی گفت: در حوزه فعالیت های هنری در نظر داریم دوره های آموزش هنرهای دستی همچون روبان دوزی و گلیم بافی را برگزار کنیم به همین منظور در حال ثبت نام هنرآموزان هستیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت، در حال برنامه ریزی هستیم تا یکسری برنامه های هنری، مذهبی و فرهنگی را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در حوزه فعالیت های هنری در نظر داریم دوره های آموزش هنرهای دستی همچون روبان دوزی و گلیم بافی را برگزار کنیم به همین منظور در حال ثبت نام هنرآموزان هستیم این دوره ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت بانوان در تابستان و نیز مهارت آموزی آنها برگزار می شود.


وی بیان کرد: دوره های آموزش هنرهای دستی زیر نظر اساتید مجرب برگزار می شوند و با رایزنی های انجام شده در پایان دوره گواهینامه فنی و حرفه ای به هنرآموزان اعطا می شود.


جبالبارزی ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی این دوره ها، زمینه اشتغال و کارآفرینی بانوان به ویژه بانوان بی سرپرست نیازمند را فراهم کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین در نظر داریم با توجه به شرایط موجود نمایشگاه صنایع دستی و حصیربافی را به زودی راه اندازی کنیم تا علاوه بر حمایت از کسب و کارهای خانگی بتوانیم صنایع دستی بومی منطقه را به سایرین معرفی کنیم.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون، برگزاری مسابقه ۳۰ حدیث از امام صادق (ع) است که به صورت مجازی برگزار می شود.


جبالبارزی اضافه کرد: به همین منظور علاقمندان می بایست ۳۰ حدیث از این امام همام را جمع آوری کرده و در قالب کتابچه و یا کلیپ برای ما ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره امام صادق (ع) و ترویج فرهنگ مطالعه است.



وی عنوان کرد: طرح شنبه های کتاب نیز هر هفته با رویکرد معرفی یک کتاب مفید و ارزشمند به صورت حضوری برگزار می شود تا از این طریق نمازگزاران نسبت به مقوله کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب شوند.


جبالبارزی افزود: از دیگر برنامه های کانون ترویج سبک زندگی اسلامی است و در همین راستا هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء توسط امام جماعت مسجد مباحثی از سبک زندگی اسلامی بیان می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: طرح تلاوت نور یکی دیگر از برنامه هایی است که هر شب با محوریت امام جماعت مسجد اجرا می شود و به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه کسی نقش بازیگر زیبای "بر باد رفته" را بازی خواهد کرد؟