شرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 برای اولین بار اعلام شد


شرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 برای اولین بار اعلام شد

گجت نیوز شرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 اعلام شد. شرکت خودروسازی فردا سدان جدید خود را در خرداد 1400 به صورت پیش فروش 120 روزه به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت خودروسازی فردا اخیرا از سدان جدید خود با نام فردا 511 پرده برداشت و آن را در قالب طرح فروش فوری 30 روزه به بازار... نوشته شرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 برای اولین بار اعلام شد اولین...

شرایط فروش فردا ۵۱۱ در خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت خودروسازی فردا سدان جدید خود را در خرداد ۱۴۰۰ به صورت پیش فروش ۱۲۰ روزه به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازی فردا اخیرا از سدان جدید خود با نام فردا ۵۱۱ پرده برداشت و آن را در قالب طرح فروش فوری ۳۰ روزه به بازار عرضه کرد که به دلیل استقبال مشتریان این طرح تکمیل ظرفیت شد. در همین راستا این شرکت طرح جدید پیش فروش ۱۲۰ روزه محصول جدید خود را با سود مشارکت و قیمت قطعی برای مشتریان سدان ۵۱۱ در نظر گرفت.

شرایط فروش فردا ۵۱۱ – خرداد ۱۴۰۰

شرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 برای اولین بار اعلام شدشرایط فروش فردا 511 در خرداد 1400 برای اولین بار اعلام شد

در این طرح فروش خودرو فردا ۵۱۱ در مدل تولید ۱۴۰۰ و با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مبلغ پیش پرداخت در زمان ثبت نام نیز ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. این خودرو با موعد تحویل ۱۲۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شود و سود مشارکت آن ۱۸ درصد اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی