هاآرتص: گنبد آهنین در بحبوبه جنگ غزه یک پهپاد اسراییلی را ساقط کرد


هاآرتص: گنبد آهنین در بحبوبه جنگ غزه یک پهپاد اسراییلی را ساقط کرد

شفقنا- رسانه های اسرائیلی فاش کردند که سامانه گنبد آهنین در امر تشخیص یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی در جریان نبرد شمشیر قدس ناکام بود و اقدام به رهگیری آن کرد که باعث نگرانی شدید در نیروی هوایی این رژِیم شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المیادین، این روزنامه در تشریح این موضوع نوشت: این اتفاق پس […]

هاآرتص: گنبد آهنین در بحبوبه جنگ غزه یک پهپاد اسراییلی را ساقط کردهاآرتص: گنبد آهنین در بحبوبه جنگ غزه یک پهپاد اسراییلی را ساقط کرد

شفقنا- رسانه های اسرائیلی فاش کردند که سامانه گنبد آهنین در امر تشخیص یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی در جریان نبرد شمشیر قدس ناکام بود و اقدام به رهگیری آن کرد که باعث نگرانی شدید در نیروی هوایی این رژِیم شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المیادین، این روزنامه در تشریح این موضوع نوشت: این اتفاق پس از آن رخ داد که سربازان گنبد آهنین، این هواپیمای اسرائیلی را به عنوان دشمن تشخیص دادند. این اتفاق باعث نگرانی در نیروی هوایی اسرائیل شد که متکی به قدرت سامانه رهگیری هوایی در تشخیص نیروهای دشمن در آسمان و در مناطق درگیری و مقابله با آنهاست.

روزنامه اسرائیلی در ادامه افزود:پهپادی که ساقط شد، برای اجرای یک مأموریت مهم کنترل و جمع آوری اطلاعات آماده می شد. ارتش اسرائیل هم اکنون در حال تحقیق در این حادثه هستند که باعث نگرانی شدید در نیروی هوایی شد و تردیدهایی را در مورد توانایی ارتش اسرائیل در مدیریت نبردهای دامنه دار بدون آسیب رساندن به نیروهای اسرائیلی در مناطق جنگی بوجود آورده است.

اندکی پیش از آتش بس در غزه، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت که کشورش گنبد آهنین را تعویض خواهد کرد که براثر موشک های مقاومت فلسطین آسیب دیده است.

خبر را در المیادین بینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان