رقابت ذوب آهن و سپاهان به نفع بسکتبالیست‌های اصفهانی|پیشنهاد میلیاردی به ارسلان کاظمی!


رقابت ذوب آهن و سپاهان به نفع بسکتبالیست‌های اصفهانی|پیشنهاد میلیاردی به ارسلان کاظمی!

رقابت دو باشگاه اصفهانی بر سر توافق با بسکتبالیست های اصفهانی باعث شده پیشنهادهای عجیب و غریب به برخی از بازیکنان داده شود!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، امسال بسکتبال اصفهان ۲ نماینده در لیگ برتر خواهد داشت. ذوب آهن و سپاهان دو نماینده اصفهانی هستند که از همین حالا تنور رقابت‌های لیگ برتر را داغ کرده اند و در حالیکه اکثر باشگاه‌ها در خواب هستند و تا دقیقه ۹۰ به فکر بستن تیم شان نمی‌افتند اصفهانی‌ها از حالا آستین‌ها را بالا زده و در حال مذاکره با بازیکنان هستند آنهم فقط بازیکنان اصفهانی!
این طور که شنیده می‌شود رقابت این دو باشگاه در نهایت به نفع بازیکنان اصفهانی خواهد شد چراکه هر دو تیم خواهان آن‌ها هستند و برای همین هم رقم‌های پیشنهادی از سوی آن‌ها عجیب و غریب است! به طور مثال گفته شده به ارسلان کاظمی پیشنهاد میلیاری داده اند و ذوبی‌ها هر طور که هست می‌خواهند ارسلان دوباره به خانه خود بازگردد و رقمی به او گفته اند که در توان پرداخت هیچ تیم دیگری نیست و برای همین هم ارسلان تصمیم به جدایی از شیمیدر گرفته است.
البته عده‌ای رفتن ارسلان از شیمیدر را به مذاکره مهران شاهین طبع با این تیم ربط داده بودند که البته هنوز از سوی هیچ طرفی این مذاکره تائید نشده، اما اصل داستان این است که ارسلان از باشگاه‌های اصفهانی پیشنهاد‌های جذابی دریافت کرده و برای همین به احتمال زیاد فصل آینده برای شهر خود به میدان خواهد رفت و احتمالا به ذوب آهن جایی که در آن رشد کرده بازخواهد گشت.
بر سر دیگر بازیکنان اصفهانی همچون محمدرضا اکبری و عماد سلمانی هم دعواست و شنیده می‌شود آرن داوودی را هم باید از حالا سپاهانی دانست.
اینکه دو باشگاه اصفهانی می‌خواهند با بازیکنان بومی خود وارد مسابقات شوند اتفاق خوبی است و شاید بعد از سال‌ها دوباره اصفهانی‌ها را در کنار هم قوی ببینیم، اما اینکه رقابت این دو باشگاه باعث برهم خوردن نظم نقل و انتقالات بازیکنان شود نگران کننده است. بالا رفتن قرارداد‌ها طبق قانون هیچ اشکالی ندارد، اما وقتی یک باشگاه به یک باره ۴-۳ برابر بالاتر از رقم قرارداد فعلی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای می‌شود و به دیگر تیم‌ها هم آسیب خواهد رساند.
امیدواریم در نهایت شاهد رقابت سالمی بین باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات بازیکنان باشیم، ذوب آهن و سپاهان هم طبق عرف و قانونی که وجود دارد با بازیکنان وارد مذاکره شوند تا در نهایت نه سیخ بسوزد، نه کباب و همه از این رقابت اصفهانی‌ها سود ببرند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا