شرایط فروش جک اس 5 در خرداد 1400 به صورت فوری و اقساطی


شرایط فروش جک اس 5 در خرداد 1400 به صورت فوری و اقساطی

گجت نیوز شرایط فروش جک اس 5 با موتور دو لیتری در خرداد 1400 اعلام شد. شرکت کرمان موتور کراس اوور جک S5 را به صورت فوری و اقساطی به بازار عرضه می‌کند. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده محصولات چینی جک در ایران قصد دارد کراس اوور جک S5 را به صورت فوری و اقساطی در... نوشته شرایط فروش جک اس 5 در خرداد 1400 به صورت فوری و اقساطی اولین بار در گجت...

شرایط فروش جک اس ۵ با موتور دو لیتری در خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت کرمان موتور کراس اوور جک S5 را به صورت فوری و اقساطی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده محصولات چینی جک در ایران قصد دارد کراس اوور جک S5 را به صورت فوری و اقساطی در خرداد ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. جک اس ۵ اتوماتیک از یک موتور ۲ لیتری توربو شارژر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک دو کلاچه نیز قدرت تولیدی از موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

از امکانات این کراس اوور پرفروش کرمان موتور می‌توان به چراغ روشنایی در پیچ‌ها با چرخش فرمان، آینه‌های تاشو برقی، سنسور باد و دما تایرها، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره‌ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم، سانروف، فرمان کمکی برقی، صندلی راننده برقی با حافظه، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوگانه، نمایشگر لمسی با قابلیت نصب نرم افزار، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و ۴ کیسه هوا اشاره کرد.

شرایط فروش جک اس ۵ – خرداد ۱۴۰۰

شرایط فروش جک اس 5 در خرداد 1400 به صورت فوری و اقساطیشرایط فروش جک اس 5 در خرداد 1400 به صورت فوری و اقساطی

بر اساس این طرح فروش، کراس اوور جک اس ۵ با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان به صورت اقساطی با مدت اقساط ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. در این طرح مبلغ پیش پرداخت ۳۶۰ میلیون تومان بوده و فاصله اقساط نیز هر سه ماه یک فقره چک است. این خودرو با موعد تحویل ۴۵ روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود.

برای این طرح فروش مبلغ تسهیلات ۳۶۰ میلیون تومانی نیز در نظر گرفته شده است که برای مدت اقساط ۱۲ ماهه نرخ سود ۱۸ درصد و برای اقساط ۲۴ ماهه نرخ سود ۲۱ درصد خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه