43 شعبه اخذ رای در شهرستان تفرش آماده‌سازی شد


43 شعبه اخذ رای در شهرستان تفرش آماده‌سازی شد

اراک ایرنا - فرماندار شهرستان تفرش گفت: 43 شعبه اخذ رای برای 28 خرداد ماه جاری و برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آماده‌سازی شد.

«عبدالرضا حاج‌علی‌بیگی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۴ شعبه اخذ رای در شهرستان تفرش سیار و و ۱۹ شعبه دیگر نیز ثابت است.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران انتخابات ملاک کار خود را بر بی‌طرف و متعهد و صیانت از آرای مردم قرار داده‌اند و با حساسیت در این بخش فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان تفرش با بیان اینکه عمده فعالیت‌های تبلیغاتی در انتخابات به خصوص انتخابات شوراهای اسلامی در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اختصاص مکان‌هایی برای نصب اقلام انتخاباتی از سوی شهرداری اندیشده شده تا تبلیغات با رعایت قوانین در این اماکن انجام شود.

حاج‌علی‌بیگی اضافه کرد: با توجه به اینکه در شهرستان تفرش علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌شود، فضای انتخاباتی چشمگیری در این شهرستان حاکم است که نشان از مشارکت عمومی در این فرآیند ملی دارد.

وی در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: اطلاعیه‌هایی که در فضای مجازی خبر از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی منتشر شده به هیچ عنوان قطعی نیست و اطلاعیه اصلی ۱۹ خردادماه از سوی فرمانداری شهرستان به اطلاع عموم می‌رسد.

شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی