نشر و تبیین زندگی نامه امام خمینی(ره) در فضای مجازی


نشر و تبیین زندگی نامه امام خمینی(ره) در فضای مجازی

وحدانی با اشاره به اینکه نشر و تبیین زندگی نامه امام خمینی(ره) در فضای مجازی از برنامه‌های کانون زینبیه است گفت: باید از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تبیین آرمان های انقلاب و اندیشه های امام بهره گیریم.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امام خمینی (رضوان‌الله) عبد صالح و بنده خاضع خدا، یکی از برترین چهره‌های تاریخ بشریت و شخصیت اسطوره‌ای استثنایی است که زنده‌کننده بعثت انبیاء و امامت اوصیاء در خاطره‌هاست.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: امام راحل با قیام خود به اسلام عزّت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد.

وی گفت:امام‌خمینی (ره) ملّت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد، شخصیت و خودباوری را برای آنان به ارمغان آورد و ندای استقلال و آزادگی را در سراسر گیتی سر داد و امید را در دل‌های ملّت تحت ستم زنده کرد.

وحدانی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌هایی توسط این کانون در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود تصریح کرد: تشریح کتاب حدیث نور، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع «من امام خمینی را دوست دارم» و ختم صلوات هدیه به روح بلند و ملکوتی امام راحل از جمله برنامه‌ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با اشاره به اینکه نشر و تبیین زندگی نامه حضرت امام خمینی(ره) در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های ما است خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تبیین آرمان های انقلاب و اندیشه های امام استفاده کنیم.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا