١٢ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان کمک شد


١٢ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان کمک شد

سمنان - ایرنا - مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان گفت: خیران استان 12 میلیارد و 257 میلیون ریال به صورت تعهد و پرداختی در گلریزان ماه رمضان امسال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

سیدهادی نقیبی روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا، ابراز داشت: خیران نیکوسرشت استان سمنان در ماه مبارک رمضان امسال سه میلیارد و ۵۷۷ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک نقدی کردند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان ادامه داد: خیران استان در آئین گلریزان ماه مبارک رمضان تعهد کردند ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون کمک کنند.

وی اضافه کرد: یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان به صورت چک است.

نقیبی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا، گلریزان در ماه مبارک رمضان به صورت پویش در فضای مجازی برگزار شد و بیشتر کمک‌ها از طرف اقشار متوسط و ضعیف جامعه بود و انتظار می‌رود افرادی که تمکن مالی دارند و از وضعیت خوبی مالی برخوردار هستند بیش از پیش در زمینه کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همراه باشند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان اضافه کرد: با کمک خیران در ماه مبارک رمضان ۹ زندانی جرائم غیر عمد استان شامل پنج نفر به دلیل بدهی، ۲ نفر به دلیل مهریه و ۲ نفر به دلیل نفقه از زندان رهایی یافتند.

وی یادآور شد: برای آزادی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان، شاکیان پرونده ۱۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۲ هزار ریال از طلب خود گذشتند و خود زندانیان نیز ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی تامین کردند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان اظهار داشت: آزادی این افراد کمک بزرگی به خانواده‌های آنان و جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

نقیبی تصریح کرد: مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.

سال گذشته ۶۳ زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان با کمک خیران آزاد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی