2500 رأی اولی در فیروزآباد فارس پای صندوق می‌روند


2500 رأی اولی در فیروزآباد فارس پای صندوق می‌روند

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزآباد استان فارس اعلام کرد: 2 هزار و 500  رأی اولی دراین  شهرستان برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حسین آرگیو چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌ترانتخابات در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و آموزش‌های لازم نیز به افراد مختلف برگزارکننده انتخابات داده‌شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع سه هزار نفر عوامل اجرایی، فرآیند رای گیری در فیروزآباد را برعهده دارند، ادامه داد: تمام تدارکات و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان مهیا شده است تا مردم بتوانند در پای صندوق های رای حاضر شوند

فرماندار فیروزآباد با اشاره به اینکه ۹۳ هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان فیروزآباد واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۲۵۰۰ نفر برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند.

آرگیو با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات دور گذشته شوراها و ریاست‌جمهوری، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ۱۳۹۶ ریاست جمهوری در فیروزآباد به ۸۴ درصد رسیده بود.

وی گفت: در این حوزه انتخابیه ۱۱۴ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده و می کوشیم تا زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شرکت حداکثری مردم فراهم شود.

شهرستان فیروزآباد در فاصله ۹۵ کیلومتری مرکز استان فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم