حادثه رانندگی در اتوبان ساوه همدان جان پنج نفر را گرفت


حادثه رانندگی در اتوبان ساوه همدان جان پنج نفر را گرفت

ساوه - ایرنا- بر اساس اعلام سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه، پنج نفر در اثر برخورد خودروی لیفان با کامیون در اتوبان ساوه به همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا و نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه، «بهرام صیدی» در این خصوص افزود: حادثه مذکور عصر پنجشنبه سیزدهم خرداد اتفاق افتاد و تیم های عملیاتی اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه، پنج تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای سیلجرد، شهر صنعتی کاوه، نوبران، غرق آباد و تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات رهاسازی و خدمات درمانی لازم را ارائه کردند.
صیدی افزود: تیم های عملیاتی اورژانس بلافاصله اقدامات درمانی اولیه اورژانس پیش بیمارستانی را پس از رهاسازی برای مصدومان این حادثه انجام دادند و چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه ادامه داد: متاسفانه در این تصادف رانندگی، چهار تن از سرنشینان لیفان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یکی از مصدومان هم در بیمارستان فوت کرد.
وی از رانندگان درخواست کرد با سرعت مطمئنه تردد کنند و همچنین نسبت به بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پویش ملی بانوی مهربانی در استان مرکزی کلید خورد