«کمک مومنانه» بچه های کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در سالروز شهادت امام صادق (ع)


«کمک مومنانه» بچه های کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در سالروز شهادت امام صادق (ع)

پاریاو گفت: مرحله جدیدی از طرح «کمک مومنانه» با توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم به اجرا در آمد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دستگیری از نیازمندان، تنها منحصر به مناسبت های خاص نیست و وظیفه همگان است تا همواره و در سایر شرایط به یاری اقشار محروم و نیازمند جامعه بشتابند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری با ندای رهبری انقلاب مبنی بر لزوم حمایت همگانی از اقشار محروم جامعه، پای کار آمده و تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» را در راستای حمایت از خانواده های محروم و نیازمند محله به اجرا در آورده اند.

وی بیان کرد: در این زمینه با تهیه بسته های مواد غذایی که حاوی اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده ها بوده است سعی شده تا بخشی از نیازهای آنان برای مدتی برطرف شود تا تسکین دهنده آلام خانواده های کم بضاعت در دوران سختی و مشقت باشد.

پاریاو با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: در این مرحله از طرح که به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شد تعداد 50 بسته مواد غذایی تهیه و به همت بچه های مسجد میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

وی با اشاره به اقلام موجود در بسته های مواد غذایی، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل، 2 بطری روغن مایع، 2 بسته ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و پنج کیلوگرم برنج بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» ادامه داد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی 160 هزار تومان هزینه شده که به همت خیران، اهالی مسجد و نیکوکاران تامین شده است.

پاریاو در پایان از تلاش و همت خیران، نیکوکاران و... که در تامین هزینه تهیه بسته های مواد غذایی یاری گر بچه های مسجد بودند، قدردانی کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن