راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در بیمارستان الغدیر ابهر


راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در بیمارستان الغدیر ابهر

رئیس بیمارستان الغدیر ابهر، از راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در این بیمارستان خبر داد.

یدالله محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمارستان الغدیر بزرگ‌ترین بیمارستان‌های ابهر است، اظهار کرد: در این بیمارستان با استفاده از ظرفیت داخلی اتاق زایمان بدون درد و با تجهیزات کامل (طبق استاندارد) آماده و از هشتم خردادماه در حال ارائه خدمت است.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان ابهری در این‌ حوزه، ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم به راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در بیمارستان الغدیر ابهر و با پیگیری‌های انجام شده، راه‌اندازی این بخش به منظور رفاه حال مادران باردار در بلوک زایمان بیمارستان الغدیر ابهر با همه تجهیزات و امکانات استاندارد در این مرکز محقق شد و در حال ارائه خدمت به مراجعان و مادران باردار است.

این‌ مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر بلوک زایمان بیمارستان الغدیر ابهر فعال و در حال ارائه خدمت به مادران باردار است، اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا، تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مادران باردار و نوزادان در این بخش اندیشیده شده است.

رئیس بیمارستان الغدیر ابهر با اشاره به میانگین زایمان‌ها در این بیمارستان، خاطرنشان کرد: در بخش بلوک زایمان بیمارستان الغدیر، به‌ طور میانگین ماهانه ۱۰۰ تولد انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری