سنقر میزبان شو سواره شد


سنقر میزبان  شو سواره  شد

رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری همایش شو سواره زیبایی اسب در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

ستار الماسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی یکسال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه ها و جشنواره های مهم اسب را نتوانستیم در استان برگزار کنیم، تصریح کرد: با بهبود شرایط کرونایی در استان در نظر داریم یک دوره همایش شو سواره را بصورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شهرستان سنقر برگزار کنیم.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه افزود: در نظر داشتیم این برنامه در خرداد برگزار شود، اما بنا به دلایلی با یک ماه تاخیر در اواخر تیر برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در این همایش شرکت اسب هایی با نژادهای مختلف را خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا به دلیل شرایط کرونایی حداکثر با حضور 50 اسب و سواره برگزار شود.

الماسی درخصوص میزبانی شهرستان سنقر برای برگزاری این همایش هم گفت: پتانسیل های بسیار خوب این شهرستان در زمینه اسب و شرایط آب و هوایی مناسب باعث شد تا شهرستان سنقر میزبان این همایش باشد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروژه پیست سوارکاری کرمانشاه در دهکده المپیک هم گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فضایی در دهکده المپیک برای احداث پیست سوارکاری اختصاص یافته است.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شده و منتظر تعیین پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی احداث آن هستیم.

وی یادآورشد: امیدواریم با احداث این پروژه پس از 20 سال شاهد وجود یک پیست سوارکاری در کرمانشاه باشیم تا کمکی برای رشد و توسعه این رشته باشد.

در کرمانشاه 10 هزار راس اسب وجود دارد.

انتهای پیام ب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)