رییس ستاد نخبگان حامی رئیسی: امید و اعتماد را به جامعه بر می‌گردانیم


رییس ستاد نخبگان حامی رئیسی: امید و اعتماد را به جامعه بر می‌گردانیم

تهران - ایرنا - رییس ستاد مرکزی مردمی نخبگان، متخصصین و مدیران حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: اعضای این ستاد که متشکل از متخصصین، مدیران و نخبگان جوان پرشور و با انگیزه هستند، نگاهشان این است که اعتماد و امید را با تشکیل دولت مردمی و قدرتمند به جامعه برگردانند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، داود فرید فر که در آیین گشایش ستاد مرکزی متخصصین، نخبگان و مدیران کشور در تهران سخن می‌گفت، افزود: مشکل کشور ما امروز بودجه نیست بلکه کوچک شدن سفره مردم، سوء مدیریت، عدم برنامه ریزی و فساد اقتصادی در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: مردم شاهد بودند که رئیسی با ورود به قوه قضائیه مبارزه با فساد و رانت خواری که سر منشا مشکلات امروز کشور است به طور جدی به ویژه از قوه قضائیه آغاز کردند و برای رفع موانع تولید نیز با حضور و مانع زدایی در واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک گام های موثر و راهگشا برداشتند که باعث امید بخشیدن به حوزه تولید و خوشنودی مردم شد.

فریدفر یادآور شد: با بهره گیری و و بکارگیری متخصصین و نخبگان و مدیران کارآمد و سالم بویژه مدیران نخبه و جوان در "دولت مردمی و ایران قوی ۱۴۰۰" کشور از بحران موجود به ویژه بحران اقتصادی نجات می یابد.

"ایمان مصدری " جانشین این ستاد نیز ضمن تاکید بر بهره گیری از نسل جدید مدیران نخبه در دولت آینده خاطر نشان کرد: برخی از نامزدهای انتخاباتی بجای دادن برنامه و تبری از عملکرد گذشته ظاهرا با روش تخریب برای مقابله با رقبا آمده اند و بدنبال جنگ روانی هستند در صورتی که کارنامه آنان در تمام بخش های کشور به ویژه اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و برای مردم روشن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی