آغاز ثبت نام جدید طرح اقدامی ملی در لرستان


آغاز ثبت نام جدید طرح اقدامی ملی در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت نام جدید طرح اقدامی ملی در پنج شهرستان استان خبر داد.

وحید کرم‌الهی درباره مرحله جدید ثبت‌نام طرح اقدام ملی در لرستان اظهار کرد: این مرحله از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه نوزدهم خردادماه در استان شروع شده و به مدت یک‌هفته و تا چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان در شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، نورآباد می‌توانند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن با مطالعه شرایط و ضوابط مراجعه کنند و در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، تصریح کرد: در مراحل قبلی ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر از لرستانی‌ها در شهرستان‌های استان ثبت‌نام کرده بودند که پس از پالایش و ارزیابی ۸۳۰۰ نفر حائز شرایط بودند.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان افزود: از مجموع ۸۳۰۰ نفری که شرایط لازم را در ثبت‌نام داشتند ۳۵۰۰ نفر واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی را انجام دادند.

کرم‌الهی بیان کرد: در شهرستان‌های خرم‌آباد وبروجرد کار ساخت واحدهای مسکن طرح ملی شروع شده و در حال انجام است و در سایر شهرستان‌ها کار طراحی و جانمایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه مبنای ثبت‌نام مجدد منوط به تامین زمین و اینکه در مراحل قبل چه تعداد ثبت‌نامی داشتیم بوده است، عنوان کرد: در شهرهایی که مشکل کمتری برای تامین زمین داشتیم سایت را وزارت راه و شهرسازی مجددا باز کرده تا ثبت‌نام جدید صورت گیرد.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان با بیان اینکه در سایر شهرها امکان تامین زمین برای آنها نبوده شهرستان‌هایی هستند که برای آنان امکان ثبت نام وجود ندارد، گفت: متقاضیانی که تایید نهایی شدند اما برای آنها پیامک واریز وجه فرستاده نشده جزو افرادی که هستند که پیگیر حل مشکل زمین آنها هستیم و نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا