240 میلیارد ریال در پایگاه‌های اورژانس بابل سرمایه‌گذاری شد


240 میلیارد ریال در پایگاه‌های اورژانس بابل سرمایه‌گذاری شد

ساری - ایرنا - رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت که در ایام کرونا چهار پایگاه اورژانس با اعتبار 240 میلیارد ریالی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، دکتر ابوالقاسم لعلی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کیامهر واقع در محور شهرهای بابل و سیمرغ افزود : در ایام کرونا فعالیت های اورژانس بابل چندین برابر شده است که برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان نیازمند به احداث پایگاه های اورژانس در مناطق پرجمعیت داشتیم.

وی ادامه داد: این مبلغ از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین برای احداث و تجهیز چهار پایگاه در پایگاه کمربندی امیرکلا ، پایگاه اورژانس احمد چاله پی، پایگاه دوم داخل دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه کیامهرهزینه شده است.

لعلی گفت : همچنین با توجه به جمعیت زیاد و گستردگی جغرافیایی شهرستان بابل زمینه و مقدمات احداث پنج پایگاه دیگر نیز فراهم شده است که با افتتاح آنها تعداد پایگاه های اورژانس شهرستان بابل به ۲۰ مورد افزایش می یابد.

وی افزود : پایگاه اورژانس کیامهر که به ۴۰ هزار نفر از مردم محور بابل به سیمرغ خدمت رسانی می کند با کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین و حدود ۶۰ میلیارد ریال دولتی ساخته و بهره برداری شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان