بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی انتخابات 28 خرداد در تهران نصب شد


بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی انتخابات 28 خرداد در تهران نصب شد

تهران- ایرنا- معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی موقت به منظور تبلیغات نامزدهای انتخابات 28 خرداد در مناطق 22 گانه تهران نصب شد.

حمید فرزام روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و همچنین میان دوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ار مدت ها قبل بیش از ۲ هزار سازه تبلیغاتی برای این انتخابات تهیه و با محوریت شهرداری مناطق از ۲ روز گذشت جانمایی آن آغاز شد.

وی افزود: با توجه به نیازی که در انتخابات‌ دوره‌های قبل وجود داشته وضعیت را برآورد کردیم و خیلی بیشتر از آن ساخته و آماده کرده‌ایم تا در انتخابات پرشور این سازه‌ها نصب شود و از ستادهای داوطلبین می خواهیم برای از بین نرفتن فضاهای شهر، تراکت و پوسترهای دواطلبین را فقط در این جایگاه ها نصب کنند.

معاون سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: در تمامی مسیرهای پرتردد از جمله میدان های اصلی چندین سازه تبلیغاتی نصب شده و در صورت نیاز آمادگی نصب سازه های بیشتر فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بازدیدهای میدانی تمامی شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران نسبت به نصب این سازه ها اقدام کردند و از مسئولین ستادهای داوطبین می خواهیم برای زیبا نگه داشتن فضاهای شهری از نصب پوستر بر روی دیوارها و سایر مکان ها خودداری کنند.

به گفته فرزام، معمولا این سازه‌ها در مقابل دانشگاه ها و سایر مکان های تجمعی از جمله پاساژها و بوستان ها نصب شده و انتظار است این اقدام موجب شود که فضاهای کمتری از شهر تهران دچار آلودگی بصری شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طب سنتی مرگ‌آور؛ شکستن قولنج نوزاد باعث قطع نخاع خواهد شد