قهر با صندوق‌های رای پیامد خوبی برای کشور ندارد


قهر با صندوق‌های رای پیامد خوبی برای کشور ندارد

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: در این شرایط حساس که دشمن برای ضربه زدن به نظام برنامه ریزی کرده قهر کردن مردم با صندوق‌های رای پیامد خوبی برای کشور و نظام ندارد.

علی اصغر سیف بوشهری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند با سیاه نمایی و تزریق ناامیدی در جامعه مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف و بی تفاوت کند باید همه دلسوزان نظام و انقلاب برای حضور پرشور و حماسی مردم در این صحنه مهم و حساس برنامه ریزی داشته باشند.

وی اضافه کرد: هرچند مشکلات معیشتی، اقتصادی، کمبودها و گله‌مندی‌هایی وجود دارد اما مردم ما ملتی فهیم و با شعور هستند و می‌دانند مشارکت آنها در صحنه انتخابات می‌تواند به جمهوریت نظام کمک کند.

سیف بوشهری با تاکید براینکه تخریب کاری غیر اخلاقی است اظهار کرد: موانع، مشکلات و واقعیت‌ها را باید به مردم منتقل کرد و به طور یقین ملت ایران همیشه در صحنه‌های حساس بهترین تصمیم‌ها را گرفته اند.

وی با تاکید براینکه نامزدها از سردادن شعارهای واهی بپرهیزند، یادآور شد: برخی از نامزدها در سخنرانی‌های تبلیغاتی خود اعلام می‌کنند "یارانه چند صد هزار تومانی پرداخت می‌کنند" مردم متوجه هستند این وعده‌ها تنها در حد شعار و محلی برای پرداخت این میزان یارانه وجود ندارد.

سیف بوشهری با تاکید براینکه هر دولتی باید برای اداره کشور از روش‌هایی که منافع ملی را به خطر نیندازد استفاده کند گفت: براساس شعار "تعامل از خانه تا جهان" نامزد مورد حمایتش ما نمی‌توانیم درها را روی خودمان ببندیم بلکه باید با دنیا تعامل داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه هر وقت مشارکت بالا باشد مردم پیروز انتخابات هستند یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر علاقه و پایبندی آنان به جمهوریت نظام است مساله‌ای که همه ما نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در استان بوشهر گفت: ما به دنبال نظام انتصابی نیستیم پس برای حفظ جمهوریت نظام حضور قشرهای مختلف مردم با هر عقیده، دیدگاهی و سلیقه‌ای در عرصه انتخابات امری الزامی و ضروری است و همه باید نسبت به آن پایبند باشیم.

سیف بوشهری ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی باید فردی تصدی امور را برعهده بگیرد که توسعه اقتصادی را مقدم بداند و در این راستا برنامه ریزی داشته باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام