مالکان استخر در قزوین 300میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند


مالکان استخر در قزوین 300میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: صاحبان استخرهایی که به دلیل تعطیل شدن در ایام کرونا متضرر شده‌اند 300میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد گفت: روند بستری ها و فوتی در استان قزوین نزولی شده و روبه کاهش است اما در روزهایی که تبلیغات انتخابات آغاز شده به مراقبت ویژه نیاز داریم تا دچار بحران کرونا نشویم.

او اضافه کرد: هفته آخر منتهی به ۲۸خرداد را در پیش داریم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم مشکل ساز می شود.

حبیبی تصریح کرد: موارد پروتکل های بهداشتی تهیه و به ستادهای انتخاباتی ابلاغ شده و در راستای رفع دغدغه و نگرانی مردم در روز رای گیری تعداد ۱۱۸۷ناظر و مراقب بهداشتی در تمام شعب مستقر خواهند شد تا رای دهندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

حبیبی گفت: برای جبران ضرر و زیان مشاغل مختلف بویژه صاحبان استخرها قرار شد مبلغ ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مالکان استخرها قرار گیرد.

او بیان کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاههای خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

حبیبی گفت: اماکن موقوفه و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوزهای صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهارکرد: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده و برگزاری انتخابات اتحادیه ها تا این زمان به تاخیر می افتد.

46

کد خبر 1524896

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر