اقدامات خوبی طی 2 سال اخیر در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام شده است


اقدامات خوبی طی 2 سال اخیر در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام شده است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی 2 تا سه سال اخیر اقدامات کم نظیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در این استان انجام شده و ما شاهد نگاه ویژه نسبت به گذشته در منطقه بودیم.

به گزارش ایرنا ابوذر کوثری روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: باید بخش‌های دولتی و غیردولتی و سایر حوزه‌ها موانع مبارزه با موادمخدر به عنوان مهمترین آسیب اجتماعی کشور برطرف کنند.
وی افزود: اعتیاد به عنوان یک آسیب که ابعاد مختلف و اثراتی در جنبه فردی و جنبه خانوادگی دارد و می‌تواند امنیت در حوزه‌های مختلف را تحت‌تاثیر قرار دهد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعتیاد برای سایر آسیب‌های اجتماعی تبعات وسیعی دارد لذا نیازمند این است که در این زمینه برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را داشته باشیم و همه بخش‌های مختلف در این امر هماهنگ باشند.
وی ادامه داد: بخش‌های غیردولتی نیز باید با فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود و اجتماعی کردن موضوع مبارزه با موادمخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر حتماً مد نظر داشته باشند.
کوثری خاطرنشان کرد: بحث اعتیاد یک آغاز و یک انتها دارد و بحث مبارزه با آن هم همینطور لذا باید دغدغه همه باید این باشد که این زنجیره ابتدایی و انتهایی را قطع کنیم.
وی بیان کرد: می‌توانیم از ظرفیت‌های اجتماعی استفاده کرده و متولی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناسایی کنیم تا این خلا برطرف شود لذا باید ظرفیت‌های خود را به کار بگیریم تا بتوانیم نتیجه‌گیری خوبی داشته باشیم.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان باید تحلیل‌های درست و ایده اجرایی کاملی برسد تا بتواند این آسیب را به طور کامل مهار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل