«رنگ های دلکش» از شورا کریمی و اسماعیل الله دادیان منتشر شد


اسماعیل الله دادیان خواننده موسیقی ایرانی کشورمان در همکاری تازه ای با شورا کریمی، اثر تازه خود را در قالب تک تصنیفی به نام «رنگ های دلکش» تقدیم مخاطبان کرده است. نوشته «رنگ های دلکش» از شورا کریمی و اسماعیل الله دادیان منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

«رنگ های دلکش» از شورا کریمی و اسماعیل الله دادیان منتشر شد«رنگ های دلکش» از شورا کریمی و اسماعیل الله دادیان منتشر شدتصنیف «رنگ های دلکش» به آهنگسازی شورا کریمی و آواز اسماعیل الله دادیان، با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، اسماعیل الله دادیان خواننده موسیقی ایرانی کشورمان در همکاری تازه ای با شورا کریمی، اثر تازه خود را در قالب تک تصنیفی به نام «رنگ های دلکش» تقدیم مخاطبان کرده است.

این تصنیف را کریمی بر شعری از مولانا، آهنگسازی، تنظیم و میکس کرده است.

همچنین مسترینگ اثر بر عهده صدا پروداکشن بوده و استرینگ آن را امین عطایی بر عهده داشته است. صدابردار این قطعه مهدی کریمی و
ناشر آن موسسه فرهنگی هنری هنر برتر پارتاک بوده اند.

شایان ذکر است که تصنیف «رنگ های دلکش» با صدای اسماعیل الله دادیان، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود آهنگ رنگ های دلکش

آنلاین بشنوید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟