کیفیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های اولویت‌دار در زنجان است


کیفیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های اولویت‌دار در زنجان است

زنجان – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی و برنامه ریزی منسجم و دقیق جهت نشر و توسعه فعالیتهای قرآنی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه از مهمترین اهداف و اولویت‌های این اداره کل است.

محمدربیع احمدخانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه‌های قرآنی و ایجاد فضای مناسب و تقویت انگیزه در میان آحاد مختلف مردم به منظور گرایش به سمت و سوی معارف قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود: زنجان از استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه قرآن برخوردار است و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی موجب خواهد شد تا گام های موثری در توسعه مفاهیم کلام وحی برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه، بستر ساز هدایتگری اجتماعی و تبیین گر سبک زندگی اسلامی است، اضافه کرد: دستیابی به این مهم نیازمند توسعه فعالیت مراکز قرآنی است.

احمدخانی خاطرنشان کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی و برنامه ریزی منسجم و دقیق جهت نشر و توسعه فعالیت های قرآنی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه از مهمترین اهداف این اداره کل است که امیدواریم با تعامل و همکاری به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۵۷ موسسه قرآنی در این استان تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.

وی افزود: حدود ۱۷ هزار نفر در استان مخاطب برنامه ها و دوره های مختلف این موسسه ها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری