درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!


درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!

امروز و با شروع مسابقه آلمان و فرانسه، مانشافت سفر خود در یورو 2020 را آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز شاگردان یوآخیم لوو در نخستین دیدار خود به مصاف فرانسه، قهرمان جهان و بخت اول قهرمانی در یورو 2020، خواهند رفت. مانشافت در رقابت های یورو 2020 سخت ترین قرعه ممکن را دارد و در گروهی که به گروه مرگ موسوم است باید با فرانسه، پرتغال و مجارستان رو به رو شود.

نشریه بیلد آلمان به نمایندگی از تمام فوتبالدوستان آلمانی و هواداران تیم ملی آلمان از یوآخیم لوو خواسته تا در آخرین تورنمنتی که هدایت مانشافت را بر عهده دارد، به جهانیان نشان دهد که قادر به چه کارهایی است. لوو پس از 15 سال حضور بر نیمکت آلمان با پایان رقابت های یورو 2020 از هدایت مانشافت کنار رفته و جای خود را به هانسی فلیک خواهد داد.

درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!

جشن قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 در ریو

"یوگی عزیز،

گل پیروزی ماریو گوتزه در فینال جام جهانی سال 2014 صحنه ای کلیدی و فراموش نشدنی بود. هنگام تعویض در گوش گوتزه زمزمه کردی: "به دنیا نشان بده که تو بهتر از مسی هستی!" تنها چند دقیقه بعد گوتزه گل پیروزی را زد.

امروز آغاز رقابت آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا است و ما به نمایندگی از همه هوادارن فوتبال به سرمربی تیم ملی کشورمان می گوییم: "یوگی! در آخرین تورنمنتت به دنیا نشان بده که هنوز هم می توانی موفق شوی!

درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!

تیم ملی آلمان، مدافع عنوان قهرمانی، با شکست برابر کره جنوبی، در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌های جام جهانی 2018 حذف شد

بله، پس از فاجعه جام جهانی 2018 و شکست 6-0 برابر اسپانیا و شکست 2-1 برابر مقدونیه شمالی، تردیدهای بسیاری به وجود آمده است.

اما روز سه شنبه ما نمی خواهیم در این باره هیچ چیزی بشنویم! امروز ما می خواهیم یوگی لوو برزیل را دوباره ببینیم. همان یوگی لوویی که از سال 2008 تا 2016 همیشه حداقل به نیمه نهایی رسیده است.

ما در حال حاضر بیشتر از همیشه بازیکنان قهرمان چمپیونزلیگ را در ترکیب تیم خود دارم: ستاره های چلسی هاورتز، ورنر و رودیگر همین چند وقت پیش جام قهرمانی را بالای سر برده اند، از بایرن نویر، سوله، مولر، گنابری، گورتزکا و کیمیچ هم 9 ماه پیش قهرمان اروپا شدند. استفاده از توانایی این بازیکنان مهم است، همانطور که در 2014 این اتفاق افتاد، وقتی که خدیرا را از تیم قهرمان اروپای آن سال داشتیم به اضافه بازیکنان بایرن که در سال 2013 قهرمان اروپا شده بودند.

یوگی، نشان دهد که می توانی عمل گرا باشی!

ما به انقلابی در سیستم تیم احتیاج نداریم، بلکه به بهترین ترکیب نیاز داریم. اگر کیمیچ بهترین است او را به سمت راست ببر. اگر به او بیشتر در میانه میدان احتیاج داریم، دوباره او را در وسط زمین قرار بده. مثل کاری که سال 2014 با لام کردی.

درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!

در دقیقه 88 از بازی فینال جام جهانی 2014 برابر آرژانتین، لوو ماریو گوتزه را به زمین فرستاد، گوتزه در دقیقه 113 گل قهرمانی آلمان را زد

یوگی، به دنیا نشان بده که شما متحد هستید!

گوتزه در برابر آرژانیتن به عنوان جوکر برای ما به زمین رفت و گل قهرمانی در جام جهانی را به ثمر رساند. اکنون ما مهاجمانی مثل سانه و ورنر را روی نیمکت داریم. و با خونسردی به آنها بگو که در روزهای خوبشان از امباپه بهتر هستند...

یوگی، نشان بده که هنوز می توانی معجزه کنی!

پس از ناکامی در جام جهانی برابر فرانسه قهرمان جهان ما تقریبا به یک معجزه نیاز داریم. در پیروزی 7-1 برابر برزیل تو نشان دادی که معجزه کردن بلدی...

یوگی، نشان بده که می توانی کلین شیت کنی!

در 2016 ما بدون دریافت حتی یک گل از مرحله مقدماتی صعود کردیم. در صورت لزوم با تشکیل یک زنجیره دفاعی از مدافعانی مثل گینتر، سوله، رودیگر و هوملس، باز هم همان کار را بکن.

درخواست آلمانی‌ها؛/ یوگی ما یک رویای تابستانی جدید می‌خواهیم!

یوگی، نشان بده که می توانی فوتبال سریع و سرضرب بازی کنی!

در جام جهانی 2010 وقتی برابر انگلیس 4-1 و برابر آرژانتین 4-0 پیروز شدیم تو با کمک جوانانی مثل مولر و اوزیل ما را سرمست کردی.

یوگی، نشان بده که هنوز می توانی طبق استانداردها بازی کنی!

در 2014 هانسی فلیک، دستیار تو، چندین ترفند استاندارد را به کار برد که منجر به موفقیت شد. در 2018 همان ها نادیده گرفته شد. این بار باز هم دستیار سورگ در تمرینات روی ضربات کرنر و ضربات آزاد تاکید کرده است.

یوگی، بگذار برای آخرین بار در این تورنمنت در کنار یکدیگر جشن بگیریم! اگر ممکن است روز 11 جولای در فینال...

برای تو آرزوی موفقیت می کنیم.

دپارتمان ورزشی بیلد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل