2 خبر کوتاه فرهنگی از شهرستان دشتی


بوشهر- ایرنا- همزمان با برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و...
بوشهر- ایرنا- همزمان با برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کتاب بررسی آمار و نتایج اولین دوره این انتخابات در استان بوشهر توسط نویسندگان شهرستان دشتی منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: این کتاب به صورت مشترک توسط هادی اخلاقی، حسن ابراهیمی و سهراب امیرنژاد تالیف شده‌است.

حمید زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کتاب شامل ۲۴۸ صفحه در شش فصل توسط انتشارات نگاه آشنا با طراحی جلد امرالله اسماعیلی در یکهزار نسخه منتشر و وارد بازار کتاب شده‌است.

2 خبر کوتاه فرهنگی از شهرستان دشتی

هم‌نامان حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دشتی تجلیل شد

به مناسبت دهه کرامت روز چهارشنبه در آیینی از هم‌نامان حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) عضو موسسه‌های فرهنگی قرآن و عترت اطهر شهرستان دشتی تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این آیین گفت: هم‌نام بودن با ائمه اطهار و معصومین یک موهبت الهی است که افراد با این ویژگی باید به آن افتخار کنند.

حمید زارعی اظهار کرد: حضرت معصومه (س) نماد و الگوی وفاداری است که در شرایط سخت آن زمان برای پیوستن به برادر خود امام رضا (ع) عازم شهر توس شد و در شهر قم به دست مأمون عباسی به شهادت می‌رسد.

پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، مسابقه شعرخوانی و اجرای موسیقی محلی و آهنگ های حماسی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

در این آیین از قرآن آموزان و هم نامان حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه عضو موسسه‌های فرهنگی قرآن و عترت شهرستان دشتی با اهدای کتاب و هدایا تقدیر شد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته