دولت آینده باید در اندیشه توسعه صادرات باشد


دولت آینده باید در اندیشه توسعه صادرات باشد

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت آینده باید در اندیشه توسعه صادرات باشد.

آیت الله محسن اراکی ۲۶ خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور آحاد ملت در انتخابات پیش رو که شامل انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و در برخی مناطق انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، خشم دشمن را بر می انگیزد و موجب تضعیف دشمن می شود.

وی با بیان اینکه هر رای مردم در صندوق های رای به مانند تیری در چشم دشمن و مایه تقویت ملت و کشور است، گفت: اگر خواهان برداشتن تحریم ها و اقتدار مملکت و جویای آینده ای بهتر برای فرزندانمان و جهش و پیشرفت کشور و خواری و ناکامی دشمن هستیم باید حضوری چشمگیر و همگانی در انتخابات داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با تاکید بر عمل به این وظیفه دینی و ملی به جهت تقویت کشور و ناامیدی دشمن، افزود: امیدواریم مردم با مشارکت بالا پیش بینی های دشمن را با ناامیدی روبرو کنند و حضوری پرشور داشته باشند، همه ما نسبت به آینده خود و کشور مسئول هستیم، درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی این امر به معنای بی تفاوتی نسبت به آینده نیست، بی تفاوتی نسبت به آینده و سرنوشت کشور جری تر شدن و گستاخ تر شدن دشمن را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: مسلما گستاخ تر شدن دشمن به معنا وارد شدن ضربات بیشتر به کشور است، اما با ناامید کردن دشمن بهتر می توانیم تحریم ها را بشکنیم و راه را برای تقویت کشور باز کنیم و امیدواریم مردم با دلی سرشار از امید و عزمی آهنین در پای صندوق های رای حاضر شوند و آینده ای خوب سرشار از جهش و تعالی را رقم بزنند.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه امیدواریم دوره جدید حکمرانی و دولتمداری، دوره ای همراه با پیشرفت های چشمگیر و حل مشکلات جوانان اعم از مشکلات موجود در حوزه بیکاری، مسکن و ... باشد، گفت: باید کشور را قوی کنیم، مسلما با تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور، تحریم اثری نخواهد داشت، تولید باید افزایش یابد. می شود تولید فعلی را چند برابر کرد و این اولین گامی است که دولت آینده باید به آن توجه کند.

وی بیان کرد: دولت آینده باید در اندیشه صادرات باشد، زمینه صادرات را هموار کند و مشکلات در این حوزه را رفع کند و ارتباطات با کشورهای همسایه را تقویت کند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معضل مسکن برای جوانان و اقشار مختلف، افزود: در کشور زمین کافی وجود دارد، امکان و مصالح برای ساخت مسکن وجود دارد و در این راستا وابستگی به خارج از کشور نداریم. مسلما اگر زمین و مصالح ساختمانی ارزان قیمت تامین شود دولت با نظارت بر روند ساخت، میتواند مشکل مسکن را حل کند.

آیت الله اراکی با اشاره به مسئله اشتغال و اینکه زمینه تولید شغل در کشور بسیار وجود دارد، گفت: باید زمینه اشتغال در کشور فعال شود، در تولید صنعتی و کشاورزی، گردشگری و ارائه خدمات و تجارت داخلی و خارجی زمینه های اشتغالزایی بسیاری وجود دارد، اما نیاز به دولت دلسوز و جهادی و عملیاتی داریم، کشور نیاز به مرد میدان خدمت به مردم و مرد میدان حکمرانی دارد تا با حضور جهادی در میدان مشکلات را رفع کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !