جریان‌های سیاسی مزایای حضور درپای صندوق‌های رای را هنرمندانه بیان کنند


جریان‌های سیاسی مزایای حضور درپای صندوق‌های رای را هنرمندانه بیان کنند

بجنورد- ایرنا- رییس ستاد مردمی انتخابات حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در خراسان شمالی گفت: در فرصت کوتاه باقی مانده به حماسه سیاسی 28 خرداد، جریان های سیاسی باید با ایجاد پویش های اجتماعی، مزایای حضور در پای صندوق های رای را هنرمندانه بیان کنند.

قاسم جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد این پویش اجتماعی برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای نه تنها وظیفه جریان های سیاسی است بلکه باید هر قشری از جامعه همانند فرهنگیان، مذهبی ها، ورزشکاران و دانشجویان نیز با هر ظرفیتی که دارند مردم را نسبت به مزایای حضور آگاه کنند زیرا که همه قائل بر آن هستیم حضوز نیافتن در پای صندوق های رای و بی تفاوتی نسبت به انتخابات، مشکلی از مشکلات کشور را حل نمی کند.

وی افزود: اگرچه همه می دانیم که زندگی برای قشر وسیعی از جامعه و دهک های پایین سخت شده است و برخی نیز می گویند مگر با حضور در انتخابات مشکل گرانی و تورم حل می شود؟ اما در این میان باید به مردم آگاهی داده شود که عدم حضور نیز بازخورد مثبتی برای کشور نخواهد داشت.

جعفری با تاکید بر اینکه باید بی تفاوت به مسایل سیاسی و سرنوشت ساز کشور از جامعه زدوده شود، تصریح کرد: برخلاف بسیاری از تحلیل ها و تفسیرهای نادرستی که رسانه های معاند در این ایام انتخاباتی ارائه می دهند، نظام سیاسی ایران از کشورهایی است هیچ‌گاه در رای مردم خیانت نکرده و انتخابات مهندسی شده ادعای کذبی برای ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است.

رییس ستاد مردمی انتخابات حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در خراسان شمالی افزود: در واقع در محل هر شعبه رای حدود ۲۰ نفر عوامل اجرایی و بازرسی بر روند اخذ رای مردم نظارت می کنند و هیچ امکانی برای مهندسی شدن انتخابات آن هم در مقیاسی بزرگ چون انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را نشان از پایبندی مردم به ارزش های انقلابی و همراهی با سیاست های نظام دانست و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری نه تنها نشانگر عزم جدی مردم برای نوسازی و تحول در کشور است بلکه رییس جمهور منتخب با رای بالا، با اقتدار و شور مضاعفی برنامه هایش را دنبال خواهد کرد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رییس جمهور منتخب با رای بالا، در فضای بین الملل نیز می تواند به درستی ادعا کند که صدای واقعی مردمی با تمدن ۸ هزار ساله است و از جانب مردم کشور خود سخن می گوید.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | محمدرضا گلزار دست به دامان هوادارانش شد؛ مشکل آقای بازیگر چیست؟ چرا کلافه شده؟