کرمانشاه دومین روز بدون فوتی کرونا را پشت سرگذاشت


کرمانشاه دومین روز بدون فوتی کرونا را پشت سرگذاشت

کرمانشاه - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم تا برای دومین روز متوالی بدون مرگ بیمار کرونایی ثبت شود.

«مهدی محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۸۹۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جانباخته‌اند، اظهار داشت: هم اکنون ۳۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۲۰ نفر کمتر است.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۴۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۳۰ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۱۰۵ بیمار هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

پاوه در وضعیت قرمز است

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، سرپل دهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری