تعیین 228 شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان/ 5200 رای اولی در شهرستان


تعیین 228 شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان/ 5200 رای اولی در شهرستان

فرماندار رفسنجان گفت: 228 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تعیین شده و بیش از 4500 نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برپایی این رویداد همکاری دارند.

«مجید فصیحی هرندی» امشب 27 خرداد ماه درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات در شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اینکه در شعب اخذ رای، ازدحام به وجود نیاید با هماهنگی هیات اجرایی، شمار شعب اخذ رای در این شهر در مقایسه با انتخابات قبلی 30 شعبه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ۱۶۵ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان در این دوره از انتخابات نامنویسی کردند که از این تعداد در مجموع فردا 135 نفر در شهرستان رفسنجان به رقابت می کنند.

فصیحی هرندی ادامه داد: فرایند انتخابات از ساعت 7 صبح آغاز شده و به مدت 10 ساعت تا ساعت 17 بعدازظهر ادامه دارد اما تا ساعت 24 قابل تمدید خواهد بود. ضمن اینکه پیش بینی شده بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور با توجه به بیماری کرونا، اگر کسی در شعبه حضور داشته باشد تا ساعت 2 بامداد اخذ رای انجام می شود.

وی با درخواست از مردم شهرستان برای حضور در ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوقهای رای، یادآور شد: از مردم می خواهیم به نزدیک ترین شغعبه اخذ رای مراجعه و در اولین ساعات رای گیری رای خود را به صندوق بیاندازند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: 228 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تعیین شده که 121 شعبه شهری و 127 شعبه روستایی است و ۴۵۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برپایی این رویداد همکاری دارند.

فصیحی هرندی ادامه داد: زدن ماسک در محل شعبه اخذ رای الزامی اما اثر انگشت الزامی نیست و تدابیر بهداشتی لازم در همه شعب اندیشیده شده و تعرفه رای به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در انتخابات امسال 5200 نفر رای اولی در شهرستان رفسنجان وجود دارد که در استان بعد از شهر کرمان دومین شهرستان هستیم که بیشترین تعداد رای اولی را دارد.
وی در خصوص نوشتن کد نامزد نیز توضیح داد: نوشتن کد نامزد در انتخابات ریاست جمهوری چون تشابه اسمی وجود ندارد الزامی نیست اما برای شورای شهر چون برخی اسامی مشابه است نوشتن کد نامزد الزامی است، همچنین به همراه داشتن شناسنامه و به همراه داشتن شماره ملی الزامی است.

فصیحی هرندی در پایان تاکید کرد: دوستداران و دلسوزان نظام اسلامی فردا 28 خرداد ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر استقلال و آزادی ملت یران را به رخ جهانیان می کشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا