نماینده مجلس: مردم تالش، رضوانشهر و ماسال از حق انتخاب خود نمی‌گذرند


نماینده مجلس: مردم تالش، رضوانشهر و ماسال از حق انتخاب خود نمی‌گذرند

آستارا - ایرنا - نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: اهالی آگاه و فهیم این شهرستان‌ها از حق انتخاب خود نمی‌گذرند و حضور پر شور آنها در پای صندوق‌های آرا بیانگر اراده مصمم آنان برای ایفای نقش در اداره امور کشور است.

حسن محمدیاری روز جمعه در حین بازدید از شعب اخذ رای در تالش به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات، یک روز است اما فواید آن در طول چهار سال آشکار می شود و هرچه انتخاب ما صحیح و بر اساس معیارهای درست باشد، منافع آن را جامعه و مردم خواهند دید و باید به کارآمدترین نامزدها رای بدهیم.
وی حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف را سبب ایجاد امنیت نظام در عرصه های داخلی و خارجی دانست و گفت: مردم با همه سلایق و دیدگاه‌ها به دنبال آرامش، آسایش و رفاه هستند و این امر جز با انتخاب اصلح و فرد با تجربه محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: انتخاب رئیس جمهور، انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور است و مردم باید از حق قانونی خود استفاده کرده و به نامزد مدنظر خود رای بدهند تا خواسته ها و مطالبات آنها محقق شود.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جوانان در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در انتخابات شوراها و شهرها افراد جوان و کاردان کاندیدا شده اند و مردم باید کارآمدترین ها و فعال ترین ها را انتخاب کنند تا برای شهر و روستاهایشان منشا خیر و خدمت باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

شهرستان های تالش با ۲۰۰ هزار نفر، رضوانشهر با ۸۰ هزار نفر و ماسال با ۵۳ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل