دشمنان با مردم‌سالاری ایرانیان مخالف هستند


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با...
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با مردم‌سالاری در ایران مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه‌ نظام اسلامی ایران مردم و آرای آنان است و دشمنان می‌خواهند این پشتوانه‌ها را از نظام اسلامی سلب کنند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه امام راحل مظهر عقلانیت بودند، اظهار کرد: نخستین نمونه مردم‌سالاری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، گزینش مردم‌سالاری یعنی تکیه‌ به آرای مردم برای نظام سیاسی کشور بود و انتخابات با تکیه بر رای مردم، یکی از مظاهر روشن عقلانیت امام در مکتب حیات‌بخش و نجات‌بخش او بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ملت ایران در انتخابات، مشارکت قوی و نمایانی نداشته باشد، افزود: ملت باهوش، بیدار و آزموده ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته از همه گردنه‌های سخت عبور کرده‌اند.

راستینه با بیان اینکه دشمنان با مردم‌سالاری ایرانیان مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه‌ نظام اسلامی ایران مردم و آرای آنان است و دشمنان می‌خواهند این پشتوانه‌ها را از نظام اسلامی سلب کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: هر کسی به استحکام نظام، اسلام و مردم ایران علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته