حماسه‌ 28 خرداد پیروزی بصیرت ملت بر معاندان بود


حماسه‌ 28 خرداد پیروزی بصیرت ملت بر معاندان بود

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور حماسی مردم این استان در انتخابات 28 خرداد پیروزی بصیرت ملت بر اغواگری معاندان بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری روز شنبه به رسانه‌‏ها اعلام کرد: انتخابات این دوره، از جنبه‌های مختلف یک پیروزی کم‎‌نظیر برای ملت ایران به حساب می‌‎آید زیرا در این انتخابات رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های کثیف داخلی‌شان، تمام تلاش خود را منصرف کردن مردم از حضور بکار گرفتند.

وی بیان کرد: معاندان در صدد تبیین این موضوع بودند که نظام اسلامی مقبولیت مردمی خود را از دست داده و دیگر مشروعیت حاکمیت بر مردم را ندارد.

طاهری ادامه داد: با وجود حرکت‌های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیر و مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هنوز مردم ما را نشناخته‌ و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می‌جوشد.

طاهری دومین بعد اهمیت این انتخابات را «اقتصادی» عنوان کرد و افزود: چند سال گذشته را شاید بتوان سخت‌ترین دوران کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از حیث معیشتی دانست.

ناکارآمدی مدیریتی مسئولان، در کنار فشارهای تحریمی بیگانگان و عوارض شیوع بیماری منحوس کرونا، سه ضلع مثلثی را تشکیل داد که معیشت مردم را در تنگنایی بی‌سابقه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای سوق دادن این دلخوری و گلایه‌مندی به سمت «تحریم انتخابات»، فتنه‌ای خبیثانه بود که با هدف «ضربه زدن به اصل نظام»، تدارک دیده شد.

طاهری ادامه داد: با این وجود تیزبینی و هوشمندی مردم ایران و تعلّق و دلدادگی این ملت بصیر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، موجب شد تا بتوانند بین آن مطالبات بحق و رفتار انتخاباتی خود تفکیک قائل شوند و به همه ناظرین بین‌المللی نشان دهند که بزرگواری و بلندنظری ایرانیان در جهان بی‌نظیر است.

وی در تشریح بعد سیاسی این پدیده باعظمت به عنوان جنبه سوم انتخابات گفت: بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی‌های پی در پی برخی داوطلبان ریاست جمهوری در مناظره‌ها و فضای مجازی، به‌صورت طبیعی باعث انزجار بخشی از جامعه خواهد شد و طبیعی است که این طیف، با دیدن این صحنه‎‌ها، عطای رأی دادن را به لقای آن ببخشند و از اصل انتخابات روی‌ برگردانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: این پیروزی بزرگ، به مراتب بزرگ‌تر از نتیجه یک دوره انتخابات است؛ پیروزی گذر از دوران مهجوریت سیاسی و دست‌یابی به بلوغی بی‌نظیر در عرصه اجتماعی است.

وی افزود: پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ ایران از این حیث، بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‍‌تر در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل