افزایش مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نگران‌کننده است


افزایش مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نگران‌کننده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نگرانی جدی از رشد فزاینده تعداد بیماران کرونایی بویژه در مرکز استان و پیش‌بینی افزایش آمار کنونی طی روزهای آینده تمامی دستگاه‌های عضو ستاد براساس امکانات و تجهیزات در اختیار آمادگی کامل را داشته باشند.

به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در نشست ستاد مبارزه با کرونا افزود: تمامی مراکز درمانی و بیمارستانهای استان اعم از دولتی و خصوصی موظفند آمادگی کامل را برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی احتمالی داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان و دستگاه‌هایی از قبیل آموزش و پرورش، هلال احمر و ورزش و جوانان آمادگی لازم را برای پذیرش و جداسازی بیماران سرپایی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به بروز بیماری‌های مسری و واگیردار در کشورهای همسایه و از طرفی افزایش تعداد بیماران در استان تردد اتباع خارجی در مرزها به شدت کنترل و در صورت ورود طرد شوند.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در مرکز و چند شهر استان برگزاری هرگونه تجمع از جمله مراسم و جشن‌های انتخاباتی، نمازهای جمعه و جماعات برگزار نشود.

موهبتی ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی و هشدار همگانی در خصوص شیوع کرونا جهش‌یافته هندی از طریق رسانه‌ها گفت: محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نظارت و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه ضروری است.

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تبریک حماسه حضور مردم ایران در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در این حماسه بی‌بدیل بیش از ۶۲ درصد بوده و این استان جزو استان‌های برتر کشور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟