انتخابات پشتوانه و صندوق ذخیره نظام مردمی ایران است


انتخابات پشتوانه و صندوق ذخیره  نظام مردمی ایران است

خرامین انتخابات را پشتوانه و صندوق ذخیره نظام مردمی ایران اسلامی دانست و گفت: نباید انتخابات را تحریم کرد، چرا که این در جهت خواسته دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شیرعلی خرامین» استاد دانشگاه و فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین جشنی به مناسبت دهه کرامت در شهر لنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «شرکت در انتخابات برای نخستین بار جشن تکلیف سیاسی است».

استاد دانشگاه و فعال سیاسی با بیان اینکه چرا ما باید در انتخابات شرکت کنیم گفت: ما ایرانی هستیم و باید در مقابل دشمنان بایستیم چرا که کوچک ترین تغییر و تحول نیاز ضروری جامعه است.

وی گفت:یک رأی در کشورما بدون تاثیر نیست و جمع همین رای هاست که ایران ما را می سازد و هر زمان از ما یک کار بزرگ می خواهد.

خرامین گفت: باید سرنوشت جنگ را بخوانیم که مجاهدت های شاهدان شهید و فهمیده ها و حججی ها است که اگر در سوریه نمی جنگیدند ما باید ناموس خویش را می دادیم.

استاد دانشگاه و فعال سیاسی تاکید کرد: امروز قدرت نرم یعنی اقتدار یک کشور و مهم ترین مولفه قدرت نرم پشتوانه خوب مردمی است.

وی یادآور شد: امروز رئیس جمهوری که بیشترین قدرت را پشت سر خود داشته باشد، باید رای قوی داشته باشد.

خرامین گفت: مذاکره وقتی قدرتمند است که قدرت و پشتوانه مردمی را همراه داشته باشد و رأی دادن افزایش اقتدار و عزت ملی برای اعتلای یک کشور را به دنبال دارد.

وی گفت: از منظر دشمن شناسی هر وقت اهمیت استراتژیک یک نقطه را ببینید باید دید دشمن کجاها را بمباران می کنند.

استاد دانشگاه و فعال سیاسی تاکید کرد: امروز مریم رجوی، رضا پهلوی و پمپئو چه چیزی را هدف قرار داده و عربستان و سایر کشورها کجا را می زنند؟.

وی گفت: من در دانشگاه انگلیس درس خواندم و وقتی با عربستانی ها هم کلاس بودم جالب بود که در عربستان زنان حق رای و رانندگی ندارند و حتی شناسنامه هم ندارند.

خرامین خاطر نشان کرد: تفکر لیبرالی شما باعث شد دختران ما در سطل های زباله به دنبال غذا باشند و ما نیز بی تفاوت هستیم که کاری است که دشمن می خواهد.

استاد دانشگاه و فعال سیاسی انتخابات را پشتوانه و صندوق ذخیره نظام مردمی ایران اسلامی دانست و گفت: نباید انتخابات را تحریم کرد، چرا که این در جهت خواسته دشمنان است.

ویخاطرنشان کرد: از منظر بدهکاری به انقلاب بیش از ٧٠٠ هزار شهید دادیم تا انقلاب ما حفظ شود و برای انقلاب خون های زیادی ریخته شده است.

خرامین گفت: وقتی در انگلیس برای سربازان مدافعین خویش احترام قائل هستندما نیز باید در قبال وصیت شهدا و خون سرخ آنان در قبال شهدا موظف و مسول باشیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟