جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی


جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

امروزه از آینه کاری برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه استفاده می‌شود و روش‌های خلاقانه‌ی بسیاری برای آینه کاری دکوراتیو منزل وجود دارد. در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شویم و جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی را معرفی می‌کنیم.

معمولاً از آینه برای مرتب کردن سر و وضع خود یا آرایش کردن و شانه زدن موها استفاده می‌کنیم. گاهی اوقات نیز می‌خواهیم ببینیم آیا لباسی که پوشیده‌ایم به تن‌مان می‌آید یا نه؟
اما چه می‌شود اگر همین آینه‌هایی را که در حمام و اتاق خواب و اتاق پذیرایی نصب کرده‌ایم، به شیوه‌ی خلاقانه‌تری استفاده کنیم؟ از این رو، در ادامه جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک را معرفی می‌کنیم.

با دیوارهای آینه کاری شده، در همه جا می‌توانید خود را ببینید، موهایتان را مرتب کنید و ببینید آیا غذایی لای دندان‌تان گیر کرده یا نه!

در این مقاله می‌خوانید:

مزایای آینه کاری تاثیر آینه کاری در زیبایی خانه جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک روش‌های آینه کاری

مزایای آینه کاری

آینه کاری مزایای بسیاری دارد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

می‌توانید خود را در همه‌ی جای خانه ببینید!

بیایید از واضح‌ترین مزیت آینه کاری دکوراتیو شروع کنیم. رنگ کردن دیوار یا استفاده از کاغذ دیواری با این که خانه‌ی شما را زیبا می‌کند اما هرگز نمی‌تواند کاربرد آینه را داشته باشد!
با دیوارهای آینه کاری شده، در همه جا می‌توانید خود را ببینید، موهایتان را مرتب کنید و ببینید آیا غذایی لای دندان‌تان گیر کرده یا نه! مخصوصاً با آینه‌های تمام‌قد می‌توانید لباس‌هایتان را نیز از سر تا پا چک کنید. پس چه بهتر!

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

بیشتر بخوانید: آینه کاری مدرن و شیک مناسب پذیرایی، انتخاب برای خانم‌ها

اتاق پذیرایی شما ممکن است بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی به نظر برسد!

اگر از اندازه‌ی اتاق پذیرایی خود راضی نیستید و دوست دارید که بزرگتر به نظر برسد، می‌توانید با جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک، این آرزو را به حقیقت تبدیل کنید.

تا حالا شده به آینه کاری‌های دیوار مغازه‌ها و رستوران‌ها نگاه کنید و یک لحظه فریب بخورید که بزرگ و دل‌باز هستند؟ استفاده از آینه کاری دکوراتیو در اتاق پذیرایی شما نیز دقیقاً همین کار را می‌کند!
پس اگر از اندازه‌ی اتاق پذیرایی خود راضی نیستید و دوست دارید که بزرگتر به نظر برسد، می‌توانید با جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک، این آرزو را به حقیقت تبدیل کنید.

با آینه کاری، نور طبیعی را به خانه‌ی خود دعوت می‌کنید!

دیوار نزدیک یا مقابل پنجره را آینه دکوراتیو بزنید تا نوری که از پنجره به داخل می‌تابد، توسط آینه منعکس شود و کل اتاق پذیرایی را روشن کند.

اگر اتاق پذیرایی شما تاریک است و بر فرض فقط یک پنجره دارد، می‌توانید دیوار نزدیک یا مقابل پنجره را آینه دکوراتیو بزنید تا نوری که از پنجره به داخل می‌تابد، توسط آینه منعکس شود و کل اتاق پذیرایی را روشن کند.
حتی در شب اگر فقط چند چراغ کم‌نور و شمع روشن باشد، آینه کاری باعث می‌شود اتاق پذیرایی مثل صحنه‌ی یک فیلم، زیبا و رویایی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: چیدمان اتاق‌های کوچک، معجزه آینه و انعکاس نور

تاثیر آینه کاری در زیبایی خانه

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

احتمالاً خودتان تا الآن متوجه شده‌ باشید که آینه کاری چقدر خانه را زیباتر می‌کند. از همه‌ی این‌ها گذشته، آینه کاری باعث می‌شود اتاق پذیرایی شما شیک‌تر به نظر برسد.
البته ممکن است کمی نگران کثیف شدن آینه‌ها باشید. در این مورد هم به شما قول می‌دهیم تمیز کردن آینه‌‌ها خیلی راحت‌تر از تمیز کردن کاغذ دیواری است!
به طور کلی آینه کاری از راه‌های زیر، بر زیبایی خانه‌ی شما تاثیر می‌گذارد:

بزرگتر نشان دادن فضای داخلی خانه افزایش نور طبیعی در روز رویایی کردن فضای خانه در شب شیک کردن دیوارهای خانه هماهنگی راحت با سایر اجزای دکوراسیون جلب توجه کردن

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک

در ادامه لیستی از جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک را معرفی می‌کنیم:

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

آینه دکوراتیو طرح خورشیدی

با الهام مستقیم از شراره‌های خورشیدی، این آینه دکوراتیو در اتاق پذیرایی خانه‌ی شما خودنمایی می‌کند و ظاهری شادی‌بخش و در عین حال، زیبا و باوقار را رقم می‌زند. در ضمن، این نوع آینه کاری در هر دو سبک مدرن و کلاسیک وجود دارد.

آینه دکوراتیو کلاسیک آنتیک

گاهی اوقات در این نوع آینه کاری، ممکن است از آینه‌های رنگی استفاده شود که البته نباید آن‌ها را با شیشه‌هایی که نور را به رنگ‌های مختلف منعکس می‌کنند اشتباه بگیرید. به هر حال، آینه کاری کلاسیک برای کسانی که دکوراسیون سنتی و اصیل ایرانی را ترجیح می‌دهند، بسیار مناسب است.

آینه دکوراتیو مدرن هندسی

آینه کاری مدرن بسیار متنوع است. استفاده از طرح‌های هندسی مختلف مثل لوزی، الماسی و رویال، به نوعی جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری هم دارد.

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری پذیرایی

روش‌های آینه کاری

روش‌های آینه کاری نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد اما روش‌های استفاده از آینه کاری در دکوراسیون خانه را همین الآن می‌توانید یاد بگیرید. روش‌های استفاده از جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک عبارتند از:

آینه کاری کردن بوفه یا قفسه‌ها نیز مثل آینه کاری کردن دیوار، به باز شدن و بزرگتر نشان دادن فضا کمک می‌کند.

روی دیوار پشت مبلمان و فضاهای تنگ خانه آینه کاری انجام دهید

یادتان هست گفتیم آینه، فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان می‌دهد؟ اگر آینه کاری را هوشمندانه انجام دهیم (مثلاً آن را پشت مبلمان و فضاهای تنگ قرار دهیم)، حتی ممکن است تاثیر بیشتری در دل‌باز شدن خانه داشته باشد!

آینه دکوراتیو را پشت چراغ خواب یا شمع و وارمر قرار دهید

همان‌طور که گفتیم آینه، رابطه‌ی خارق‌ العاده‌ای با نور دارد که می‌توانیم از این ویژگی برای رویایی کردن اتاق پذیرایی در شب استفاده کنیم و کاری کنیم دکوراسیون خانه‌ی ما شیک و منحصر به فرد به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی منزل و 10 ایده خلاقانه

آینه دکوراتیو را با پنجره‌های اتاق پذیرایی هماهنگ کنید

آینه‌های مختلف را به عنوان قاب عکس در نظر بگیرید و به هر حالتی که دوست داشتید روی دیوار بچینید تا اتاق پذیرایی شما منحصر به فرد به نظر برسد.

دیوار آینه کاری شده را پنجره‌ی دوم خودتان بدانید و آن را جایی قرار دهید که نور را به خوبی بازتاب کند و سمت تاریک اتاق پذیرایی را در روز، روشن نگه دارد.

پشت قفسه، ویترین یا بوفه‌های خود را آینه کاری کنید

آینه کاری کردن بوفه یا قفسه‌ها نیز مثل آینه کاری کردن دیوار، به باز شدن و بزرگتر نشان دادن فضا کمک می‌کند. به علاوه ایده‌ی نو و بخصوصی است که در نگاه اول، ذهن را به بازی می‌گیرد.

از آینه‌هایی با اشکال مختلف استفاده کنید

این بار می‌توانید آینه‌های مختلف را به عنوان قاب عکس در نظر بگیرید و به هر حالتی که دوست داشتید روی دیوار بچینید. این ایده‌ی خلاقانه نیز باعث می‌شود اتاق پذیرایی شما شیک و منحصر به فرد به نظر برسد.

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک برای پذیرایی

جمع‌بندی

جدیدترین آینه کاری دکوراتیو مدرن و کلاسیک در زیبایی خانه شما تاثیر قابل توجهی دارد و باعث می‌شود اتاق پذیرایی شما روشن‌تر و بزرگتر از قبل به نظر برسد.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری