جشن پیروزی حامیان رییس جمهور منتخب در ورامین برگزار شد


جشن پیروزی حامیان رییس جمهور منتخب در ورامین برگزار شد

تهران - ایرنا- همزمان با دهه کرامت جمعی از حامیان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ورامین به مناسبت انتخاب وی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز ۲۸ خرداد ماه با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد و شامگاه روز شنبه ساعاتی پس از اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، صدها نفر از مردم ورامین به صورت خودجوش در میدان امام حسین(ع) گرد هم جمع شده و این پیروزی را جشن گرفتند.

حاضران در این مراسم خودجوش، در حالی که نیروهای انتظامی، هلال احمر و آتش‌نشانی، نظم این بخش از شهرستان را تأمین کرده بودند، با در دست داشتن پرچم ایرارن اسلامی و تصاویری از رهبر معظم انقلاب، امام راحل و حجت الاسلام رئیسی به شادی پرداخته و پیروزی مردم در این رویداد مهم سیاسی را جشن گرفتند.

تعداد زیادی از مردم به صورت خودجوش بین رهگذران گل و شیرینی پخش می‌کردند.

در حاشیه میدان امام حسین (ع) ورامین، ستادهای مردمی نامزدهای شوراهای اسلامی نیز برپا شده بود و طرفداران برخی از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی نیز به شادمانه پیروزی فرد مورد نظر خود به شادی پرداخته و از مردم با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

طرفداران رئیس جمهور منتخب با نورباران کردن محوطه میدان، شور و نشاط وصف ناپذیری را ایجاد کرده و مردم را به حضور در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت کردند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

از مجموع ۷۹ هزار و ۹۸۴ تعرفه مصرف شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان ورامین، ۵۵ هزار و ۹۴۲ نفر به حجت الاسلام رئیسی رأی دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید