کتابخانه‌های عمومی قزوین به صورت رایگان عضو می‌پذیرد


کتابخانه‌های عمومی قزوین  به صورت رایگان عضو می‌پذیرد

قزوین- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عضویت در همه کتابخانه‌های استان تا اول تیرماه به طور رایگان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه با بیان اینکه دوره عضویت در کتابخانه‌ها به‌مدت یک‌سال است، افزود: به‌علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد و این موضوع فرصت مناسبی برای عضویت در کتابخانه‌ها به جهت استفاده از خدمات و کتب کتابخانه‌های استان به شمار می رود.

این مسوول اظهار داشت: علاقه‌مندان به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قزوین، می‌توانند عدد یک را به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کرده و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: مهلت استفاده از کد مذکور تا سه ماه است و هزینه صدورکارت به مبلغ ۱۰ هزار ریال می باشد که به هنگام صدور کارت، اخذ خواهد شد.

استان قزوین دارای ۳۷ کتابخانه نهادی و ۲۲ کتابخانه مشارکتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا