آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی


آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

یکی از راه‌های آسان آموزش زبان انگلیسی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام است. پیج های زیادی در اینستاگرام در زمینه آموزش فعالیت دارند که هر کدام به شیوه و ورش خود عمل می‌کنند و سعی می کنند تا با ارائه یک آموزش مفید، تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهند. شبکه‌های اجتماعی و […] نوشته آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی اولین...

یکی از راه‌های آسان آموزش زبان انگلیسی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام است. پیج های زیادی در اینستاگرام در زمینه آموزش فعالیت دارند که هر کدام به شیوه و ورش خود عمل می‌کنند و سعی می کنند تا با ارائه یک آموزش مفید، تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهند.

شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های زیاد وجود دارد که به صورت رایگان آموزش‌های بسیار کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهند و فقط کافی است که شما بخواهید که زبان انگلیسی را شروع کنید!

در مطلب امروز پیج‌های اینستاگرامی که زبان انگلیسی را به صورت خیلی ساده‌ و کاربردی آموزش می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم.

1.آموزش زبان با محمد کریمی

در این پیج استاد کریمی با لحجه شیرین یزدی لغات و اصطلاحات انگلیسی را به صورت خیلی ساده و کاربردی به شما آموزش می‌دهد. شیوه‌های آموزشی استاد کریمی می‌تواند در یادگیری سریع زبان به شما کمک زیادی بکند. ویدیوهای این پیج به روش‌های جالب لغات و جملات زبان انگلیسی را در ذهن شما ماندگار می‌کند و بمرور می‌توانید انگلیسی را خیلی خوب متوجه شوید! استاد کریمی تجربه ۷ ساله خود در یادگیری انگلیسی را با شما به اشتراک می‌گذارد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت آکادمی کریمی و همینطور پیج آن‌ها مخصوصا استوری‌ها و لایوهایی که در این پیج قرار داده می‌شود می تواند کمک زیادی در یادگیری زبان به شما بکند.

آدرس پیج: @mohammd_karimi_com

آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

۲- فرازبان

خانم میسا در پیج فرازبان، زبان انگلیسی را خیلی شیرین به شما آموزش می‌دهد همینطور در یوتیوب فعالیت خیلی حرفه‌ای دارد و در یوتیوب می‌توانید آموزش‌های بیشتری از ایشون ببینید. داخل پیج خانم میسا از مکالمه، لغت تا چگونگی مهاجرت به خارج از کشور و همینطور لایوهایی را در مورد مهارجت برگزار می‌کند که خیلی می‌تواند به شما کمک کند. البته بعضی از آموزش‌های ایشون خیلی حرفه‌ای است که شاید برای مبتدی‌ها مناسب نباشد.

آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

۳- استاد مرتضی جاوید

استاد جاوید که علاوه‌بر زبان انگلیسی، مهارت‌های تقویت و حافظه و تندخوانی را نیز آموزش می‌دهند. استاد جاوید لایوهایی را داخل پیج خود برگزار می‌کنند که مطالب بسیار کاربردی را آموزش می‌دهند و لغات را به صورت کدینگ آموزش می‌دهند که روش جالبی است.

۴- BBC Learning English

BBC Learning English یک صفحه فوق العاده محبوب آموزش انگلیسی در اینستاگرام با بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده است و به صورت منظم آزمون‌های کوتاه و فلش کارت‌‌های گرامری ارسال می‌کند، عبارات متداول و غیرمتداول را توضیح می‌دهد و همچنین مثال‌هایی از اصطلاحات مختلف را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این امکانات، فیلم‌هایی را نیز منتشر می‌کند تا بتوانید نحوه تلفظ خود را تمرین کنید.

۵- Pronunciation With Emma

اگر تلفظ نقطه ضعف شما باشد، Pronunciation With Emma برای شما عالی است. اِما معلم دوست داشتنی و جوانی است که هنگام تلفظ انواع کلمات انگلیسی با لهجه بریتیش از خود فیلم گرفته و به اشتراک می‌گذارد. در کانال YouTube نیز نکاتی در مورد چگونگی تسلط بر مصوت‌های زبان انگلیسی، نحوه تلفظ کلماتی که به نظر مشابه می‌رسند و معمولاً اشتباه تلفظ می‌شوند و موارد دیگر ارائه می‌دهد. او به سؤالات متداول که خارج از حوزه تلفظ هستند نیز می‌پردازد، از جمله استفاده از برخی صفت ها و حروف اضافه رایج.

آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

۶- رضا آرش‌نیا

رضا آرش نیا که فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است و یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی است. داخل پیج خود لغات، گرامر و مکالمه‌های کاربردی را با استفاده از فیلم‌های زبان اصلی آموزش می‌دهد. استاد ارش‌نیا صاحب یکی از بزرگ‌ترین پیج‌های آموزشی در ایران است و مرتبا آموزش‌های مناسب با هر سطحی را قرار می‌دهد.

آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

۷- امین بهراملو

امین بهراملو نیز یکی از اساتیدی است که به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت می‌کند. استاد بهراملو بیشتر مکالمه‌های کاربردی و اصطلاحات را داخل پیج خودشون قرار میدن و تمرکز بیشتر روی مکالمه‌های روزانه دارند.

۸- Cambridge Assessment English

این یک صفحه اینستاگرامی منسجم است که برای چشم خسته‌کننده نیست! و ذهن کاربر را درگیر می‌کند. از نقل قول‌های انگیزشی گرفته تا معماهای سرگرم کننده و توضیح اصطلاحات رایج، مطالب آن به شما روحیه مضاعف می‌بخشد.

۹-بیان برتر

موسسه بیان برتر که در تهران واقع است و داخل پیج اینستاگرام خود به صورت تخصصی برای گرفتن مدرک آیلتس و مدارک بین‌المللی به شما آموزش می‌دهد. این سطح آموزش بیشتر برای کسانی است که در سطح پیشرفته زبان انگلیسی هستند.

۱۰- In English With Love

In English With Love توسط سَما، یک معلم انگلیسی ساخته شده است که تخصص ویژه‌ای در طراحی تصاویر زیبا در اینستاگرام و همچنین دانش عمیق در مورد آموزش زبان انگلیسی دارد. او از نقل قول‌های انگیزشی برای برجسته کردن افعال چندقسمتی (phrasal verbs) و توضیح معنای آن‌ها استفاده می‌کند. در سری آموزش های “What’s another way to say…”، گزینه‌های جایگزین برای عبارات رایج به اشتراک می گذارد.

۱۱-فهیم انگلیش

محمد فهیم نیا که فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از دانشگاه تهران است. آقای فهیم نیا نیز تجربه چند ساله خود را با آموزش‌های جذاب با پست‌هایی جذاب در اختیار شما قرار می‌دهند و همینطور داخل سایت خود پادکست‌هایی را منتشر می‌کند که اگر قصد تقویت مهارت لیسنینگ خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم به وب سایت ایشان سر بزنید.

۱۲- To Fluency

پیج To Fluency توسط جک، که یک روش منحصر به فرد و لذت بخش برای توضیح حتی سخت ترین موارد گرامر انگلیسی دارد. به راحتی می‌توان به درس های ویدیوئی وی معتاد شد، که نسخه‌های کامل آن‌ها را می‌توانید در کانال YouTube جک تماشا کنید.

۱۴- English Vocabulary

English Vocabulary یک صفحه اینستاگرام بسیار ساده و با سلیقه است که توسط آموزشگاه انگلیسی Green Forest ساخته شده است. زیبایی پس زمینه‌هایی که آن‌ها برای بسته بندی کارت‌های واژگان خود انتخاب کرده‌اند، یادگیری کلمات جدید انگلیسی را به یک تجربه نشاط‌‌آور و شگفت انگیز تبدیل می‌کند.

۱۵-عمو یام یام

سعید شاهی معروف به عمو یام یام که فارغ تحصیل رشته زبان انگلیسی است. آموزش‌های ایشان بر اساس کتاب‌هایی است که خودشان نوشته اند. ایشان هرشب لایوهایی را به صورت دونفره برگزار می‌کنند که باعث بالا رفتن تعامل در پیج ایشان و بالا رفتن یادگیری کاربران می‌شود

۱۶- English Without Tears

این صفحه توسط گابریلا تورنس اداره می‌شود. تمرکز وی روی کمک به زبان آموزان برای جلوگیری از اشتباهات معمول و روش صحیح گفتن جملات است. او افعال چندقسمتی، ضمایر نامشخص، نقل قول غیرمستقیم و بسیاری از “موارد مشکل آفرین” را از طریق پست‌های پرمحتوا آموزش می‌دهد

آشنایی با چند پیج آموزشی زبان انگلیسی

در پایان

در این مطلب سعی کردیم صفحاتی که در اینستاگرام فعالیت مستمر و دائمی دارند را به شما معرفی کنیم مطئنا اساتید بسیاری هستند که زبان انگلیسی را به روش‌های مختلف آموزش می‌دهند کسی که تصمیم به یادگیری می‌گیرد شماهستید. باید ببینید که کدام یک برای شما آسان‌تر و جذاب‌تر است. فقط کافی است شروع کنید به آموزش و مطمئن باشید که نتیجه خواهید گرفت.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !