افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی تحت عنوان انقلاب سلیمانی ها 


افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی تحت عنوان انقلاب سلیمانی ها 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: شامگاه گذشته با حضور بچه های مسجد مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی انقلاب سلیمانی ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه تابستان هستیم بنابراین کانون صدیقه اطهر در نظر دارد طرح اوقات فراغت تابستانی را برگزار کند.



امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت افزود: به همین منظور شامگاه گذشته با حضور بچه های مسجد مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


وی بیان کرد: طرح اوقات فراغت ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان بوده و تحت عنوان دوره های آموزشی انقلاب سلیمانی ها آغاز شده و تا پایان تابستان ۱۴۰۰ ادامه دارد.


حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: این دوره های آموزشی شامل قرآن کریم، احکام، اخلاق و انتظار است که اعضای کانون صدیقه اطهر با شرکت در هر یک از این دوره ها یکسری آموزش هایی را فرا می گیرند.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت ابراز کرد: در دوره آموزش قرآن کریم بچه های مسجد با روخوانی صحیح قرآن کریم آشنا شده و همچنین کلاس تفسیر قرآن کریم نیز برگزار می شود.


وی اضافه کرد: دوره آموزش احکام نیز شامل آموزش صحت قرائت نماز و بیان مسائل شرعی ویژه نوجوانان است.


حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: در دوره آموزش اخلاق نیز بچه های مسجد با سبک زندگی اسلامی آشنا می شوند و دوره آموزش انتظار نیز با موضوع مهدویت و ویژگی های منتظر واقعی امام زمان (عج) برگزار می شود.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این نیز برای حفظ سلامت اعضای کانون، کلاس های ورزشی شامل فوتسال، تنیس روی میز و فوتبال دستی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت تابستانی، دوره آموزش کاردستی است و بچه ها در این کلاس با انواع کاردستی و روش های ساخت آن آشنا می شوند.


حجت الاسلام سعیدی افزود: همچنین برای انس بیشتر بچه های مسجد با کتاب ساعتی به کتابخوانی آنها اختصاص داده شده است.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت ابراز کرد: برگزاری اردوی درون شهرستانی یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت تابستانی است که با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط بچه ها برگزار می شود.


وی در خاتمه، تاکید کرد: ما سعی داریم با برگزاری دوره های آموزش انقلاب سلیمانی ها، اوقات فراغت اعضای کانون صدیقه اطهر را غنی کرده و تابستانی بیاد ماندنی را برای آنها رقم زنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟