اجرای گروه سرود شهید پایدار در صحن های حرم مطهر رضوی 


اجرای گروه سرود شهید پایدار در صحن های حرم مطهر رضوی 

ایمان عباس زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار به لطف خداوند بار دیگر توفیق پیدا کرد تا در دهه کرامت و سالروز میلاد خجسته امام هشتم در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا کند.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، گفت: گروه سرود شهید پایدار به لطف خداوند بار دیگر توفیق پیدا کرد تا در دهه کرامت و سالروز میلاد خجسته امام هشتم در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا کند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: بر همین اساس عصر امروز و شامگاه امشب گروه سرود شهید پایدار در جمع گروه های سرود کشوری، سرود اجرا می کند.


وی بیان کرد: امروز ۴ سرود از جمله امام مهربان، کبوتر غریبم، حضور تو حس می کنم، دوست دارم نگام کنی و همچنین صلوات خاصه را با حضور گروه های سرود برتر کشوری اجرا می کند.


عباس زاده ابراز کرد: این سومین سال متوالی است که به دعوت آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف شده و در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا می کنیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: به لطف خداوند و عنایت امام هشتم گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت در لیست گروه های سرود برتر کشوری قرار دارد و با تلاش و پشتکار بچه ها، این گروه سرود روز به روز موفق تر می شود.


وی یادآور شد: البته امسال در دهه کرامت گروه سرود شهید پایدار چند بار به صورت پاتوقی در سطح شهر جیرفت سرود اجرا کرد تا علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در مردم، حال و هوای حرم را به آنها هدیه کند.


عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم روزی برسد که گروه سرود شهید پایدار توفیق اجرا در حضور مقام معظم رهبری داشته باشد چرا که این بزرگترین آرزوی بچه های مسجدی این گروه سرود است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها