روستای گازرخان الموت در قرنطینه کامل قرار دارد


روستای گازرخان الموت در قرنطینه کامل قرار دارد

قزوین- ایرنا -جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، روستای گازرخان الموت در قرنطینه قرار دارد و هرگونه رفت و آمد به این روستا ممنوع است.

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: روند این ویروس در کنترل کامل است و بر اساس آخرین ارزیابی بیماری کووید ۱۹ از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی‌ها کاهش داشته و تحت مدیریت است.
وی اظهار داشت : هم اکنون روستای گازرخان الموت در قرنطینه است، هرگونه رفت و آمد به روستا ممنوع بوده و تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا نیز واکسینه می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: همچنین از تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا گرفته می‌شود و ورود و خروج رانندگان به روستا فقط با انجام تست میسر است.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین خاطرنشان کرد: علت اصلی افزایش تعداد کرونا در این روستا کارگرانی است که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده اند.

به گفته وی روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات فراوانی است که به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.
حبیبی تاکید کرد: قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح در روستای گازرخان به مدت ۱۰ روز تعطیل است و اصناف داخل روستا نیز تحت نظارت مستمر و روزانه قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال