مسجدی‌ها دهه کرامت را به فرصت بزرگ کمک مومنانه تبدیل کردند


مسجدی‌ها دهه کرامت را به فرصت بزرگ کمک مومنانه تبدیل کردند

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: مسجدی‌ها دهه کرامت را همچون بسیاری دیگر از مناسبت‌های مذهبی طی 18 ماه اخیر به فرصتی برای ابراز کمک مومنانه تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «احسان بی آزار تهرانی» با بیان اینکه دهه کرامت زمان بازخوانی سیره رضوی است، اظهار کرد: آنچه که امام رضا (ع) در آن روایت معروف از ما می خواهند این است که منتقل کننده قول و فعل آنان باشیم زیرا این کار بهترین روش برای جذب مردم به دین است.

این خطیب دینی افزود: دهه کرامت یعنی بیان کرامت های حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س). دهه کرامت یعنی اینکه با هم مهربان تر باشیم، از کینه ها دوری کنیم و به فکر نیازمندان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مساجد در کنار هیئت های مذهبی و رسانه ها توانسته اند دهه کرامت را به جشن بزرگ عرض ارادت به ولی نعمت مان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تبدیل کنند، گفت: مسجدی ها دهه کرامت را همچون بسیاری دیگر از مناسبت های مذهبی طی 18 ماه اخیر به فرصتی برای ابراز کمک مومنانه تبدیل کردند.

بی آزار تهرانی تصریح کرد: توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان، توزیع بسته های جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تلاش برای آزادی نیازمندان از مهمترین اتفاقاتی بود که توسط مردم ایران در دهه کرامت امسال رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت را باید به فرصت بردن جشن های مذهبی به میان مردم و در سطح شهرها، روستاها، کوچه ها و خیابان ها تبدیل کرد و مطمئنا نقش مساجد و هیئت های مذهبی در این زمینه بسیار مهم است که الحمدالله به همت مسجدی ها و هیئت های ها این اتفاق هر سال پررنگ تر از گذشته انجام می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری