نتایج گروه‌های H و G لیگ قهرمانان آسیا/ ناگویا و گامبا اوزاکا صدرنشین شدند


بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دو گروه برگزار شد و ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا توانستند در صدر گروه‌هایشان قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی امروز (جمعه) در گروه‌های H و G برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

گروه G

ناگویا گرامپوس ۳ – ۰ پوهانگ استیلرز

دیدار تیم های ناگویا گرامپوس ژاپن و پوهانگ استیلر کره کره جنوبی که از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با برتری ۳ بر صفر ناگویا گرامپوس به پایان رسید. گل های این بازی را کاکیتانی و و ماتیوس (دو گل) به ثمر رساندند.

راچابوری ۰ – ۱ جوهور دارالتعظیم

دیدار تیم های راچابوری تایلند و جوهور دارالتعظیم مالزی که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود جوهور دارالتعظیم به پایان رسید.

با این نتیجه ناگویا گرامپوس توانست با شش امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و جوهور دارالتعظیم با تفاضل گل بهتر نسبت به پوهانگ استیلرز در رده دوم قرار گرفت. راچابوری هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

گروه H

تامپینس روورز ۰ – ۲ گامبا اوزاکا

دیدار تیم های تامپینس روورز سنگاپور و گامبا اوزاکا ژاپن که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با برتری ۲ بر صفر تیم ژاپنی به پایان رسید. گل‌های گامبا اوزاکا را پاتریک و پریرا لئوناردو در دقایق ۲۶ و ۸۸ به ثمر رساندند.

چونبوک موتورز ۲ – ۱ چیانگرای

دیدار تیم های چونبوک موتورز کره جنوبی و چیانگرای تایلند که از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با پیروزی ۲ بر یک چونبوک موتورز به پایان رسید. گل های چونبوک در این بازی را لی سئونگ کی و گوستاوو کابرال در دقایق ۳۶ و ۵۲ به ثمر رساندند. تک گل چیانگرای را پانیا در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

با این نتایج گابا اوزاکا و چونبوک موتورز هر دو سه امتیازی شدند اما گامبا به دلیل تفاضل گل بهتر در رده اول و چونبوک در رده دوم قرار گرفتند. چیانگرای و تامپینس هم رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه