برق حوزه‌های آزمون سراسری در استان مرکزی تامین شده است


اراک - ایرنا - معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق...
اراک - ایرنا - معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق پایدار برای حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در 12 شهرستان این استان برای آخر هفته جاری پیش‌بینی شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

«محمد مرادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به حساسیت آزمون سراسری امسال و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروهای فنی و اجرایی ۱۲شهرستان استان مرکزی در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون سراسری صورت گرفته و هیچ‌ مشکلی در شرایط فعلی نیست.

مرادی اظهار داشت: آزمون سراسری امسال در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود و با وجود پیش‌بینی افزایش مصرف برق در این ایام به دلیل شدت گرفتن گرمای هوا ، همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا مشکلی در خصوص قطعی برق در حوزه‌های برگزاری آزمون رخ ندهد.

وی گفت: به مسئولان برگزاری آزمون سراسری در شهرستان‌های استان مرکزی توصیه شده تا مولد اضطراری برق در محل‌های برگزاری کنکور پیش‌بینی و نصب‌ کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: فهرستی از کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در روزهای برگزاری آزمون سراسری تهیه شده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته