اعتماد اسکوچیچ به لیگ؛ تعطیلی بلند مدت نه 


اعتماد اسکوچیچ به لیگ؛ تعطیلی بلند مدت نه 

برنامه ریزی لیگ برتر در فصل جدید سخت می شود به این خاطر که فوتبال ایران جدا از تقویمی که همیشه با آن روبرو بوده در فصل پیش رو شاهد بازی های تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، اما رای فدراسیون فوتبال به ادامه ی حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی خیال سازمان لیگ را برای برنامه ریزی لیگ برتر در فصل جاری راحت کرده است به این خاطر که تعامل دوسویه برقرار است و از سویی سرمربی کروات تیم ملی روی برگزاری منظم بازی ها تاکید دارد و خیلی اهل تعطیلی بلند مدت لیگ برتر به بهانه ی بازی های تیم ملی نیست و این بار هم تعطیلی لیگ برتر به بهانه بازی های تیم ملی کوتاه مدت خواهد بود.

بر اساس تعامل صورت گرفته بین سازمان لیگ و هم چنین اسکوچیچ فصل جدید بازی های لیگ برتر از دوم مهر آغاز می شود و بعد دو سه هفته برگزاری به بهانه ی بازی تیم ملی تعطیل می شود. بازی های تیم ملی در روزهای فیفا برگزار می شود و نه تنها لیگ برتر ایران بلکه همه لیگ ها در آسیا در روزهای فیفا اجازه ی برگزاری مسابقات را ندارند. البته برخی از کشورها لیگ های خود را چند روز جلوتر تعطیل می کنند تا تیم ملی تمرینات بیشتری را انجام دهد. بر اساس تعاملات صورت گرفته میان اسکوچیچ و هم چنین سازمان لیگ به زودی زمان بندی مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد. 8 مرداد فصل اخیر بازی های لیگ برتر به پایان می رسد و سازمان لیگ در تلاش است فصل پیش روی لیگ برتر را خرداد ماه آینده به اتمام برساند تا تقویم بازی ها به حالت گذشته برگردد. یکی از برنامه های سازمان لیگ در فصل جاری هم فراهم کردن مقدمات حضور تماشاگر در استادیوم ها است که این منوط به صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت است.

گفتنی است دراگان اسکوچیچ بعد از توافق با فدراسیون فوتبال برای ادامه ی همکاری با تیم ملی به زادگاهش برگشته است. او به زودی به تهران بر می گردد تا مقدمات آماده سازی تیم ملی را برای بازی های دور نهایی فراهم کند. همان طور که اشاره شد او پیش از ترک تهران در جلسه با مدیران سازمان لیگ اردوی های تیم ملی را تعیین کرد تا سازمان لیگ برای برنامه ریزی منظم بازی های لیگ برتر در فصل پیش رو دغدغه ای نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی