99 مورد ابتلای جدید به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد


99 مورد ابتلای جدید به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 99 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی طی 24 ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید " محمد جمالیان" افزود: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۱۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.
وی بیان داشت: ۸۰ نفر از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با احتساب ۹۹ مورد ابتلای جدید، تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۶۳ هزار و ۵۰۷ نفر رسیده است.

جمالیان بیان داشت: در این بازه زمانی ۲ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی‌ها به ۲ هزار و ۱۷۵ نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


وزیر جهاد کشاورزی وارد محلات شد